تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر زیبا از لحظات موج سواری بر روی امواج دریا +فیلم

تصاویر زیبا از لحظات موج سواری بر روی امواج دریا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی زیبا و نفس‌گیر از موج سواری یک ورزشکار آمریکایی در سواحل کالیفرنیا در فضای مجازی صدها هزار بار مورد بازدید کاربران قرار گرفت.

آتش‌نشان آمریکایی به نام آلدن بلیر که برای تفریح و گذراندن اوقاتی خوش به سواحل جنوب کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا رفته بود پس از ورود به آب و شرع موج سواری با شگفتی دو دلفین را در نزدیک خود دید. این دو دلفین به گونه‌ای در کنار آلدن شنا می‌کردند که گویی قصد همراهی با او را دارند.

آلدن بلیر با  شگفتی از این اتفاق سعی کرد به زبیایی به موج سواری خود ادامه دهد و دوستانش را که مشغول فیلم برداری از این صحنه بودند تا حد امکان در ثبت تصاویری زیبا یاری کند. این آتش‌نشان آمریکایی پس از رسیدن به ساحل و خارج شدن از دریا با شادی به دوستانش گفت: باور کردنی نبود، هیچ گاه فکر نمی‌کردن بتوانم در کنار دلفین‌ها موج سواری کنم.

فیلم بردار ویدئو لحظات موج سواری آلدن به یک رسانه محلی گفت: ما هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم بتوانیم چنین تصویری را در لحظات موج سواری ثبت کنیم و از این بابت واقعا خوشحالیم. کاربران فضای مجازی بعد از تماشا این ویدئو واکنش‌های زیادی از خود نشان دادند و غالبا آلدن را بسیار خوش شانس دانستند.

برخی ار کاربران ضمن تحسین عملکرد آلدن بلیر و فیلمبرداران این ویدئو حرکات دلفین‌ها را نشانه‌ای از زیبایی طبیعت و دریاها دانستند. آن‌ها با اشاره به نقش با اهمیت طبیعت و حیوانات در زندگی انسان‌ها خواستار کمک بیش از پیش همه مردم جهان به حفظ دریاها و آبزیان شدند. دلفین‌ها آبزیانی باهوش و قادر به یادگیری بسیار از اعمال انسان‌ها هستند. این حیوانات در سراسر جهان علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده‌اند و حرکات زیبایی را به اجرا گذاشته‌اند.

در ادامه فیلم آتش‌نشان ورزشکار را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: لحظاتی هیجان‌انگیز از نبرد موج‌سوار با امواج دریا +فیلم

انتهای پیام/

دلفین‌های بازیگوش در کنار موج سوار آمریکایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر زیبا از لحظات موج سواری بر روی امواج دریا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..