تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثير عدم امنيت شغلي بر سلامت قلب

تاثير عدم امنيت شغلي بر سلامت قلب

خبرگزاري آريا – به گفته محققان، از دست دادن شغل يا کاهش حقوق به شکل قابل توجهي موجب افزايش ريسک حمله قلبي، سکته، نارسايي قلبي يا مرگ مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، محققان دانشگاه ميامي آمريکا دريافتند افرادي که در طول سال ها با نوسانات زياد در درآمد مواجه هستند بيشتر در معرض ابتلا به بيماري قلبي يا مرگ زودهنگام قرار دارند.
«تالي الفاسي»، پژوهشگر ارشد، در اين باره مي گويد: «افرادي که داراي بيشترين ميزان نوسان در درآمدشان بودند در مقايسه با افراد داراي کمترين ميزان نوسانانت درآمدي، تقريبا دو برابر بيشتر با ريسک بيماري قلبي – عروقي و مرگ در طول ۱۰ سال بعد مواجه بودند.»
اين محققان دريافتند افرادي که بين سال هاي ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۵ با بيشترين نوسان درآمدي روبرو بودند حدود دو برابر بيشتر در معرض ابتلا به بيماري قلبي قرار داشتند و ۷۸ درصد بيشتر با احتمال مرگ به هر دليلي در طول دهه بعد مواجه بودند.
محققان اذعان مي کنند درآمد ناپايدار مي تواند به طرق مختلف بر سلامت فرد تاثير گذارد.
افراد تحت فشار و استرس، بيشتر با احتمال افزايش فشارخون و التهاب روبرو هستند که احتمالا ناشي از ميزان بالا ترشح هورمون کورتيزول است. توانايي اين افراد در فراوري قندخون هم صدمه مي بيند.
همچنين محققان تاکيد مي کنند کمي ورزش مي تواند موجب کاهش تاثيرات مضر اين استرس و فشار ناشي از نوسانات درآمد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثير عدم امنيت شغلي بر سلامت قلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..