تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت آدیداس از ستاره بارسلونا نتیجه داد

ساعت24-ستاره مصدوم کاتالان‌ها جریمه سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

رافینیا هافبک برزیلی بارسلونا که ماه نوامبر در بازی مقابل اتلتیکو مادرید رباط صلیبی پاره کرد و تا پایان فصل غایب است، حالا باید به اسپانسرش آدیداس جریمه هم بدهد. این تولیدکننده ورزشی برای اینکه رافینیا در این فصل با کفش‌های مشکی تولیدی شرکت ژاپنی میزونو بازی کرد، از او به خاطر نقض قرارداد شکایت کرد. حالا یک دادگاه در آمستردام، محل امضای قرارداد بین طرفین، به نفع آدیداس حکم صادر کرد و رافینیا باید بابت هر روز تخلف مبلغ ۱۰ هزار یورو به آدیداس جریمه بدهد.

قرارداد رافینیا با آدیداس که تا تابستان گذشته بود، طبق یک تبصره به مدت پنج سال دیگر خودکار تمدید شده است. اما رافینیا فکر می‌کرده قرارداد او با آدیداس به پایان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت آدیداس از ستاره بارسلونا نتیجه داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..