تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید قرارداد مُسن‌ترین گلزن فوتبال دنیا

۸۱۸۷۰۳

۱۵۶۱ بازدید

 قرارداد مهاجم کهنه‌کار فوتبال ژاپن که وارد دهه ششم زندگی‌اش شده برای یک سال دیگر تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه beinSPORTS کازیوشی میورا، مهاجم سابق تیم ملی ژاپن که اکنون 51 سال سن دارد، قرارداد خود با تیم یوکوهاما اف‌سی در دسته دوم فوتبال ژاپن را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

سایت باشگاه یوکوهاما اف‌سی اعلام کرد قرارداد بازیکنی که به عنوان پیرترین گلزن فوتبال حرفه‌ای جهان شناخته می‌شود را تا پایان سال 2019 تمدید کرده است.

تمدید قرارداد مُسن‌ترین گلزن فوتبال دنیا

میورا به beinSPORTSگفت: قراردادم را تا پایان سال 2019 تمدید کردم. از همه آنهایی که همیشه از من حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم. یک دقیقه و حتی یک ثانیه از وقتی که دارم را از دست نخواهم داد و می‌خواهم با تمام قدرت به میدان بروم و تمریناتم را انجام دهم.

میورا دوان بازیگری‌اش را با بازی در تیم سانتوس برزیل آغاز کرد و سال 1990 به ژاپن برگشت و در این لیگ، بر ستاره‌هایی مانند گری لینکر و زیکو برای کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن جی‌لیگ غلبه کرد. او 89 بار هم برای تیم ملی ژاپن بازی کرده و 55 گل زده است. میورا که 19 سال پیش با تیم ملی ژاپن خداحافظی کرد و سال 1993 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا معرفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید قرارداد مُسن‌ترین گلزن فوتبال دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..