تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن معیشت مردم را هدف گرفته است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های این هفته نماز جمعه بابیان این مطلب گفت: دشمن هر طرحی و هر نقشه ای که برای از پا در آوردن ایران اسلامی علم کرد مردم با صبوری و استقامتی که دارند و همچنین درس عاشورایی که آموختند تمام این نقشه ها را نقش بر آب کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما / حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند افزود : مسولان باید به مسؤلیتی که به عهده آنها نهاده شده است خوب عمل کنند چون این مسؤلیت امانتی است که در دست آنها قرار داده شده است.
وی گفت : جناه بازی – حزب بازی و گروه بازی است که این مملکت را آزار میدهد و مردم را اذیت میکند.
حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند  در ادامه افزود : هر وزیری یا مسئولی اگر واقعا نمی تواند به وظیفه خود عمل کند کنار برود ومسئولیت را به جوانانی بدهدند که دارای روحیه جهادی و فهم انقلابی هستند و دلسوز این مردم و این کشور هستند.
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولی که دارای روحیه تجمل گرایی باشد نمیتواند به فکر مشکلات مردم باشد ؛ همه قوا باید تلاش کنندتا امید دشمن را به ناامیدی و یاس تبدیل کنند.
وی گفت : دشمن امید داشت که جشن کریسمس2019 را در تهران جشن بگیرد اما قوه محاسبه انها فعال نیست مگر صدام و منافقین را ندیدند که به چه روزی افتادند.
امریکا هزاران دلار در خاورمیانه هزینه کرد ولی به هیچ نتیجه ای نرسید ؛ چون منطقه در اختیار ایران و جبهه مقاومت است و با خفت عقب نشینی کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن معیشت مردم را هدف گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..