تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان هفته دهم کورس سوارکاری زمستانه در گنبدکاووس

ایگدری دبیر هیئت سوارکاری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: در این دور از رقابت‌ها چابکسواران با ۶۲ راس اسب در دور‌های هزار، هزارو ۲۰۰  و هزار و ۵۵۰متری با هم به رقابت پرداختند.

ایگدری افزود:در دور اول آتش امین با چابکسواری یاسر جرجانی ، دور دوم حریف با چابکسواری آرمین آق تابای و دور سوم طلا دار با چابکسواری ستار مهرانی به برتری رسیدند.

وی افزود: در دوم چهارم بتر دو با چابکسواری علیرضا شاهمیر ، در دور پنجم اکتای قرق با چابکسواری بنیامین جرجانی و در دور آخر معرکه با چابکسواری یاسر جرجانی از حریفان خود پیشی گرفتند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها به برترین‌ها ۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/ح

پایان کورس سوارکاری در هفته دهم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان هفته دهم کورس سوارکاری زمستانه در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..