تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Candy Crush Friends Saga v1.5.7 – بازی حذف آب نبات های دوستان برای اندروید

بازی Candy Crush Friends Saga توسط استودیو بازی سازی King در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک پازلی می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی شما باید آب نبات های هم شکل را در کنار هم بچینید و آنها را حذف کنید و هر چه بیشتر بتوانید این آب نبات های خوشمزه را در با یکدیگر ترکیب کنید امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد و جوایز با ارزشی بدست می آورید.

در بازی Candy Crush Friends Saga که دارای ۷۰ مرحله بسیار جالب و سرگرم کننده است که شما باید این مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید و شخصیت های مختلف و مورد علاقه خود را در طی بازی پیدا کنید، این بازی دارای ۴ حالت مخلف بازی است با گرافیک سه بعدی و دارای صداگذاری مهیج است. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

Candy Crush Friends Saga v1.5.7 Apk + Mod

بازی-candy-crush-friends-saga-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-candy-crush-friends-saga اسکرین-شات-بازی-candy-crush-friends-saga اسکرین-شات-بازی-candy-crush-friends-saga info

Your Candy Crush Friends have been scattered throughout the Candy Kingdom – Join this match 3 puzzle game to find them! This friendly bunch have their own unique powers to help you to create sweet candy combinations and blastthrough blockers!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Candy Crush Friends Saga v1.5.7 – بازی حذف آب نبات های دوستان برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..