تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Plex for Android v7.10.0.8636 – نرم افزار پخش موزیک و فیلم برای اندروید

نرم افزار Plex for Android ابزاری برای پخش موزیک و فیلم می باشد که توسط استودیو Plex, Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار با بیش از ۵ میلیون بار دانلود توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند. نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی است که از آن می توانید برای پخش رسانه های مختلف مثل موزیک و ویدیو و همچنین نمایش عکس استفاده نمایید. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که شبکه های تلویزیونی را مشاهده نمایید. شما برای اجرا این برنامه به اندروید ۴٫۲ و بالاتر نیاز دارید.

کاور-برنامه-plex-for-android

*/ ]]> اسکرین-شات-برنامه-plex-for-android اسکرین-شات-برنامه-plex-for-android اسکرین-شات-برنامه-plex-for-android info

Plex magically organizes your media libraries and streams them to any device—including all your video, music, and photo libraries. With a Plex Pass, supported tuner, and digital antenna, you can also watch and record FREE over-the-air broadcast TV, including major networks.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Plex for Android v7.10.0.8636 – نرم افزار پخش موزیک و فیلم برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..