تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: وزارت ورزش نمی‌خواهد من در ایران بمانم/ تیم مغروری نیستیم/ ویتنام یکی از تیم‌های مدعی جام ملت‌های آسیا است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ویتنام در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفـت: در بازی دوم مرحله گروهی باید به مصاف تیم بسیار خوب ویتنام برویم. این تیم از کادرفنی خوبی برخوردار است.

کی روش:مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران به دنبال طولانی تر شدن حضور من نیستند/برای موفقیت احتیاج به 2 تیم داریم/ویتنام یکی از تیم های مدعی است

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در حال جنگیدن هستند

کی روش افزود: ایران برای دیدار برابر تیم ملی فوتبال ویتنام کاملا آماده است و بازیکنان آمادگی حضور در این دیدار را دارند و در حال جنگیدن برای کسب یکی از جایگاه‌های ترکیب تیم ملی هستند. ما در تلاش هستیم تا دیدار بسیار خوبی را برابر ویتنام ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: تفاوت ورزش فوتبال و صحنه تئاتر در این است که در فوتبال باید رقابت کنید. در فوتبال همیشه حریفی پیش روی شما است که آرزو و رویا دارد. شما هم همین آرزو‌ها و رویا‌ها را در سر خود دارید و تلاش می‌کنید به پیروزی برسید. در دیدار‌های اول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شاهد این بودید که مسابقات بسیار سختی را پیش رو داریم و تمام تیم‌ها به هم نزدیک هستند. تیم ملی فوتبال ویتنام کادر مربیگری بسیار خوبی دارد و بازیکنان این تیم نیز صادق و متعهد هستند. تیم ملی ویتنام از ماه دسامبر ۲۰۱۸، سیزده دیدار دوستانه داشته و در یک ماه گذشته نیز ۵ مسابقه دوستانه انجام داده است. بازیکنان این تیم در زمین بسیار صادق هستند و می‌جنگند و ما نیز تلاش می‌کنیم در بازی فردا تیم برتر میدان باشیم.

ملی پوشان ایران مغرور نیستند

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال کسب تفاضل گل در دیدار‌های پیش رو هستید، گفت: خیر، ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. تیم ملی فوتبال ایران از بازیکنان متواضع شکل گرفته است و من نیز به عنوان رهبر این تیم در تلاش می‌کنم تا یک سری مسائل اصولی را در اختیار بازیکنان تیمم قرار دهم. ما به دنبال این هستیم تا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مسائل شخصیتی را از پایه یاد بگیرند و همیشه تلاش می‌کنم بازیکنان تیمم در درجه اول به حریف خود احترام بگذارند، در غیر این صورت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تبدیل به افرادی مغرور می‌شوند. ما به هیچ وجه به این موضوع فکر نخواهیم کرد و به دنبال این هستیم که همیشه به حریف خود احترام بگذاریم چرا که حریف ما نیز می‌خواهد فوتبال بازی کند.

کی روش:مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران به دنبال طولانی تر شدن حضور من نیستند/برای موفقیت احتیاج به 2 تیم داریم/ویتنام یکی از تیم های مدعی است

دوستان کمک‌های خوبی را به من و تیم ملی ایران کرده‌اند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور نلو وینگدا در کنار ملی پوشان گفت: من در طول مربیگری ام همیشه در تلاش بوده ام تا از افراد لایق و کارآمد برای کمک به تیم استفاده کنم. در طول دوران مربیگری ام دوستان و متحدان بسیاری را از سراسر دنیا داشته‌ام که همیشه به من کمک کردند. این دوستان در طول ۸ سال گذشته نیز در کنار من بودند و هستند. این بار هم نلو وینگادا به ما کمک میکند. ما از همین دوستی‌ها در دیدار‌های دوستانه و اردو‌های مختلف، استادیوم‌ها، هتل‌ها استفاده کرده ایم. برای مثال در زمان‌هایی که تیم ملی فوتبال ایران با مشکلات مالی رو به رو بود او هتل‌هایی را هماهنگ کرد که این موضوع نشان از وفاداری او است. از داشتن دوستانی همانند دکتر کریک و نلو وینگادا بسیار خوشحالم و خوشبختم که آن‌ها مرا در مسیر رسیدن به موفقیت کمک می‌کنند.

برای موفقیت نیاز به ۲ تیم داریم

کی روش افرود: عقیده من این است که اگر بخواهیم به موفقیت برسیم همیشه احتیاج به ۲ تیم داریم. یک تیم باید در درون زمین موفق باشد و تیم دیگر نیز از باید تیم داخل زمین را حمایت کند. خوشبختانه کادر و دستیاران بسیار متعهد و زحمتکشی دارم که کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. در کنار بازیکنانم نیز ۲ کاپیتان یعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی داشته و دارم که همیشه برای سایر بازیکنان الگو بوده اند و رهبر میدان اند. ما یک خانواده متحد هستیم و به غیز از خانواده شخصی ام، تیم ملی فوتبال ایران بهترین خانواده من در دوران فوتبالی ام تا این لحظه بوده است.

ویتنام یکی از تیم‌های مدعی گروهمان است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ویتنام توضیح داد: من مسابقات تیم ملی ویتنام را از گذشته پیگیری کرده ام و آن‌ها توانسته اند عملکرد خوبی را مخصوصا برابر کره شمالی داشته باشند و این تیم در گروه ما یکی از مدعیان اصلی است. تیم ملی فوتبال ویتنام دیسیپلین خوب و تمرکز بالایی را نسبت به دیگر مدعی گروهمان یعنی عراق دارد و توانسته فوتبال مثبتی را از خود نشان دهد. تیم ملی فوتبال ویتنام مربی بسیار خوبی دارد که در گذشته نیز با گاس هیدینگ همکار بوده است.

کی روش:مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران به دنبال طولانی تر شدن حضور من نیستند/برای موفقیت احتیاج به 2 تیم داریم/ویتنام یکی از تیم های مدعی است

کی روش درباره پیشنهاد فدراسیون کلمبیا برای هدایت تیم ملی این کشور، گفت: الان زمان مناسب برای مطرح کردن این سوال‌ها نیست و من در حال حاضر وظیفه‌ای دارم و تا بی نهایت به روی آن تمرکز خواهم کرد. انگیزه ام را برای دیدار برابر تیم‌های ملی ویتنام و عراق گذاشته‌ام.

وزارت ورزش نمی‌خواهد من در ایران بمانم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: مطمئن هستم که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با نظارت وزارت ورزش به دنبال آن نیستند که پس از ماه جولای من در ایران باشم و ماندنم طولانی‌تر باشد، اما در حال حاضر من وظیفه‌ای دارم که بی نهایت دشوار است. با این حال ما باید در دیدار‌های خود حاضر شده و تمرکز داشته باشیم. ما یکی از قوی‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستیم. مسعود شجاعی در کنار من حاضر است و می‌تواند درباره اتحاد و همدلی بالای تیم ملی ایران توضیح دهد. من نمی‌خواهم توجهمان از روی مسابقه برابر تیم ملی فوتبال ویتنام که مهمترین مسئله است برداشته شود چرا که اگر ما تمرکز نداشته باشیم این مسئله بی احترامی به تیم ملی فوتبال ویتنام است. مهمترین مطلب برای ما تنها دیدار برابر تیم ملی فوتبال ویتنام است.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام

ملی پوشان فوتبال ایران آماده دیدار با ویتنام/ سرمربی سابق پرسپولیس در کنار کی‌روش

ایران -ویتنام / دومین فینال تیم ملی در مرحله مقدماتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: وزارت ورزش نمی‌خواهد من در ایران بمانم/ تیم مغروری نیستیم/ ویتنام یکی از تیم‌های مدعی جام ملت‌های آسیا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..