تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه هفتمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹

تیم‌های ملی فوتبال فلسطین و استرالیا در چارچوب هفتمین روز جام ملت‌های آسیا امروز «جمعه» به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از پانزدهم دی ماه به میزبانی کشور امارات آغاز شده است و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D. این رقابت‌ها با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق همگروه است.

برنامه پنجمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹

در چارچوب هفتمین روز جام ملت‌های آسیا امروز «جمعه» ۳ بازی برگزار می‌شود که از گروه C. تیم‌های ملی فوتبال فیلیپین و کره‌جنوبی به مصاف تیم‌های قرقیزستان و چین می‌روند و در تک مسابقه از گروه B. تیم‌های فلسطین و استرالیا مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

برنامه بازی‌های امروز جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹ فلسطین - استرالیا ساعت ۱۴:۳۰ فیلیپین - چین ساعت ۱۷ قرقیزستان - کره‌جنوبی ساعت ۱۹:۳۰

بیشتر بخوانید: 

کروز: بازی با ویتنام دومین فینالمان خواهد بود/ انگیزه بالا و تمرکز بسیار خوبی روی کارمان داریم

انصاری فرد: همه آماده بازی مقابل ویتنام هستیم/ مهم نیست چه کسی گل می‌زند

شوخی کی روش با جهانبخش و آزمون/ کفاشیان با لباس ورزشی به تمرین تیم ملی آمد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه هفتمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..