تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد مجیدی در ترکیه امضا می‌شود؟

۸۱۸۶۶۳

۴۰۴ بازدید

مربی جدید استقلال با وجود شرکت در تمرینات هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است.

ورزش سه: فرهاد مجیدی در حالی از روز چهارشنبه در تمرین استقلال شرکت می کند که هنوز قراردادی با این باشگاه به امضا نرسانده است و بدون قرارداد رسمی کارش را با این باشگاه آغاز کرده است.

مجیدی برای انجام کارهای شخصی خود فعلا به ترکیه سفر نکرده است و این احتمال وجود دارد در اردوی زمستانی این تیم قرارداد خود را امضا کند.

البته چون حدود یک ماه تا شروع بازی های نیم فصل دوم باقی مانده است مدیران باشگاه استقلال فرصت کافی برای امضای قرارداد مجیدی دارند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

مجیدی بعد از پشت سر گذاشتن دوره های متعدد مربیگری جمعه هفته گذشته به عنوان مربی جدید استقلال انتخاب شد تا رسما کار خود را در عرصه مربیگری آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد مجیدی در ترکیه امضا می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..