تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا همیشه قسمت خالی لیوان را می بینیم؟

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان؛

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های نماز جمعه گفت: من تقاضایی از شما دارم اگر مشکلات جامعه را بازگو می کنید که البته خوب است به گوش مسئولان برسد کمی هم از نقاط قوت بگویید.

وی ادامه داد: در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و خبرها را پیگیری می کردم که مطلع شدم ایران قرار است سه ماهواره به فضا پرتاب کند و این موضوع بسیار با اهمیت است.

آیت الله نورمفیدی گفت: ایران نهمین کشوری است که دارای دانش هوا فضا است این نقاط قوت و عزت ما مردم ایران است که باید به آن افتخار کنیم.

وی ادامه داد: آمریکایی که خودش از برجام خارج شده و زیر تمام حرفها زده است حالا می گوید ایران دارد خلاف تعهداتش عمل می کند.

 آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: آمریکا می گوید هر کشوری برای پیشرفت باید به من متکی باشد و گفته اند دنیا بدون ما نمی تواند پیشرفت کند، این حرف آمریکاست.

وی ادامه داد: آمریکا از پیشرفت ما هراس دارد همه دنیا مشکلات دارند باید با کمک هم از مشکلات عبور کنیم.

وی گفت: 26 دی ماه روز فرار شاه از ایران است که این فرار دیگر بازگشتی نداشت و این دو دلیل داشت.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: یکی از این دلایل هوشمندی امام راحل و دیگری ایستادگی مردم بود.

وی گفت: اگر شما مردم نمی ایستادین دوباره آمریکایی ها شاه را بر می گرداندند آنها می خواستند 28 مرداد را در این کشور تکرار کنند اما با ایستادگی شما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: ما امروز عزت داریم پیشرفت کردیم و خیلی از چیزها را بدست آورده ایم.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه از استاندار گلستان برای فراهم کردن سفر رییس جمهور به استان گلستان تشکر کرد گفت: با این سفر قرار است اتفاقات خوبی برای استان و مردم بیفتد.

وی در ادامه گفت: زنان جامعه ما باید حضرت زینب را به عنوان الگوی خود قرار دهند و این توفیق می خواهد که الگوی زنان ما حضزت زینب باشد چه الگویی بالاتر و با عزت تر از این برای زنان ما خواهد بود.

وی همچنین روز پرستار را هم به جامعه پرستاری تبریک گفت.

انتهای پیام/ح

قسمت خالی لیوان را فقط نبینیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا همیشه قسمت خالی لیوان را می بینیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..