تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبور از تحریم‌ها نیازمند حرکت انقلابی است/ در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه تحریمها را شکست می‌دهیم

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1397/10/21 شناسه خبر: 1447765

امام جمعه زنجان گفت: به فضل الهی در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه مسئولان و یاری مردم از مشکلات عبور کرده و تحریمها را شکست می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه با تلاش بی‌وقفه از تحریمها و مشکلات عبور خواهیم کرد اظهار کرد: به فضل الهی در پرتو مقاومت و یاری مردم و مسئولان با کار و تلاش و بی‌وفقه از مشکلات عبور کرده و تحریها را شکست خواهیم شکست.

وی با اشاره به اینکه همانند جنگ تحمیلی که صدام را به خاک سیاه نشاندیم در برابر این مشکلات نیز تمام قد خواهیم ایستاد تصریح کرد: برخلاف تصورات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز موفق‌تر و زنده‌تر می‌شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر این در طول چل سال گذشته در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادیم افزود: دشمنان امروز را هم به سرنوشت صدام دچار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید قدر خدمت در این نظام را بدانند چرا که این نعمت بزرگ پروردگار است افزود: مسئولان باید مراقب باشند تا به گرایش اشرافی‌گری و اصراف و رفتارهایهای طاغوتی نداشته باشید.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: راه٬ راه اسلام است هر چند که ما نمی‌توانیم همانند امیرالمومنین(ع) عمل کنیم ولی می‌توانیم راه این امام را داشته باشیم و باید در این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 40 سال گذشته پیش‌بینی‌های زیادی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کردند ولی کار نتوانستند بکنند اظهار داشت: همه ملت ایران همواره در دفاع از نظام در صحنه هستند و تا به امروز نقشه دشمنان را نقشه برآب کردند.

امام جمعه زنجان استفاده از ظرفیت‌های جوانان را از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: با تکیه بر نیروی جوانان تحریمهای کنون را با کار و تلاش به شکوفایی تبدیل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به قشر جوان را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: باید به قشر جوان میدان داده شود و انقلابی کردن نیز از جمله موارد مورد تاکید رهبری انقلاب است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید برای عبور از این مشکلات انقلابی عمل کنیم ابراز کرد: در هر جایی که انقلابی عمل کردیم توانستیم به پیروزی برسیم و نتیجه مثبتی برای کشورمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: در هر جایی هم غافل شدیم نتیجه برعکسی گرفتیم و باید درس دیگری از این تجربه درخشان داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبور از تحریم‌ها نیازمند حرکت انقلابی است/ در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه تحریمها را شکست می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..