تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی دومین بیمارستان صحرایی طرح امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل/ فیلم

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/10/21 شناسه خبر: 1447792

بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین بیمارستان صحرایی طرح امدادی شهدای مدافع حرم با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در روستای خشکه رود سردابه اردبیل برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این طرح امدادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: دومین بیمارستان صحرایی با هدف خدمات رسانی ویزیت و درمان رایگان به مردم ولایی و ولایتمداری منطقه محروم سردابه اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 97 بیش 4 هزار نفر در مناطق محروم غربالگری و ویزیت رایگان شده اند افزود: بیمارستان های صحرایی که تاکنون در دو مرحله و دوبخش از مناطق محروم استان اردبیل برپاشده است به صورت تخصصی و با تیم های پزشکی متخصص در بخش های مختلف انجام شده است.

پیرجاهد با بیان اینکه 6 تیم پزشک متخصص و عمومی در بخش های مختلف در این طرح امدادی شهدای مدافع حرم مشارکت دارند گفت: این طرح قرار هست10 الی 12 بهمن ماه نیز در منطقه هیر به صورت دو روزه برگزار شود.

گزارش از: مهدی همتی

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی دومین بیمارستان صحرایی طرح امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل/ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..