تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دوشنبه های خوشمزه» ازدید رسانه های انقلابی هم غافل ماند / نیازمند تبیین مجدد شاخص های زن تراز انقلاب اسلامی هستیم

ساعت: 15:14 منتشر شده در مورخ: 1397/10/21 شناسه خبر: 1447709

کارشناس مذهبی با اشاره به فعالیت های فرهنگی مانند «دوشنبه های خوشمزه» گفت: متاسفانه برخی طرح های ضد فرهنگی عوامل دشمن که بی بی سی قدرت معروف کردن آن را نداشت،توسط رسانه های ارزشی معروف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام شهاب مرادی عصر پنجشنبه در همایش زینبیون با محوریت تبیین سیره زن تراز انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات گرگان برگزارشد، اظهار کرد: همواره امام خمینی (ره) از ابتدای  انقلاب  با رصد تاریخ همواره زن را رکن خانواده و جامعه بیان کردند.

وی با بیان اینکه شاخص های زن تراز انقلاب  رهبری باید دوباره تبیین شود، افزود: حضرت خامنه ای سخنرانی های مختلفی را در موضوع زنان در خانواده و جامعه و زن تراز انقلاب اسلامی  بیان کردند که باید در جامعه پیاده سازی شود و نیازمند بیان شاخص جدیدی نیست.

این کارشناس مذهبی  حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی را ضروری خواند و تصریح کرد: پیشتازی زنان در میادین علمی یکی از شاخص هایی است رهبری به آن تاکید کردند اما این پیشتازی باید به کار فعالیت و خروجی تبدیل شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما هم اکنون افراد بسیاری را داریم که صندلی های مسئولیتی دارند که سواد و مدرک تحصیلی برای انجام آن کار را ندارند.

این کارشناس مذهبی بیان اینکه دغدغه هایی که درمنطقه وجود دارد، باید عملیاتی شود، بیان کرد:  استان گلستان با دارا بودن پوشش گیاهی و جنگل های هیرکانی باید جایی برای کاشت درخت برای برداشت چوب ، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و زمین های آباد تبدیل شودو این باید به مطالبه جوانان و دانشجویان استان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها باید مکانی برای مطالبه گری باشد، اذعان کرد: دولتمردان خیلی وقت ها برای پیاده سازی سخنان صریح مقام معظم رهبری که برای پیشرفت کشور ایراد می کنند کاری نمی کنند در حالی که فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد پیشرفت کشور است و این مهم باید ازسوی دانشگاهیان مطالبه شود.

نمایندگان مجلس خود را درگیر مسائل فرعی کرده اند

مرادی با اشاره به کار جهادی در حوزه اجتماعی و فرهنگی متذکرشد: متاسفانه نمایندگان مجلس در استان های خود به نیازهای اساسی آن نمی پردازند و خود را درگیر مسائل فرعی کرده اند.مثلا در برخی از روستاها و شهرها نمایندگان اصرار دارند شهرک های صنعتی زده شود در صورتی که مزیت های نسبی استان چیز دیگری را می طلبد و می توانند متناسب با اقلیم و سرزمین خود به توسعه مناطق بپردازند.

وی  زن را الگوی مردم بیان کرد و گفت: زنان نقش اصلی در رونق اقتصادی در کشور دارند چرا که آنها باید فرزندان و همسران خود را برای فعالیت های اقتصادی تربیت  و تشویق کنند و خود نیز  می توانند در کنار وظیفه همسری و مادری  به ایجاد شغل بپردازند.

مرادی تاکید کرد: در عین حال بانوان می توانند به فعالیت های خیریه و عام المنفعه برای نیازمندان کشور بپردازند که یکی از آن دوشنبه های خوشمزه و یا کاشت درخت در عرصه های منابع طبیعی در حال تخریب است که به صورت همگانی انجام می شود.

این کارشناس مذهبی در بخشی ازسخنان خود بهترین سن ازدواج در کشور را 18 تا 21 سال برای دختران بیان کردو گفت: باید برای ازدواج و تشکیل خانواده میلیون ها دختر و پسردر آستانه ازدواج برنامه های تشویقی و ترغیبی داشت از جمله آن برگزاری کلاس های ویژه این گروه است.

دوشنبه های خوشمزه ازدید رسانه های انقلابی هم غافل ماند

مرادی با بیان اینکه دختران باید در حوزه هایی درس بخوانند که بتوانند ایجاد ثروت کنند، خاطرنشان کرد: زنانی که تا بالاترین سطوح علمی درس بخوانند و نتوانند با آن به کارب بپردازند نمی توانند در علم پیشتازی کنند.

وی با بیان اینکه تربیت انسانی زن بزرگترین خوبی به جامعه ، یادآورشد:ما سالهای سختی را در پیش داریم، کارگران کشورهای همسایه بالغ بر 3 میلیون نفر تعدیل می شوند لذا باید زنان ما، جوانان ما را طوری تربیت کرده باشند که بتوانند  فعالیت های این افراد را برعهده بگیرند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به  فعالیت های فرهنگی مانند «دوشنبه های خوشمزه» گفت: متاسفانه برخی طرح های ضد فرهنگی عوامل دشمن که بی بی سی قدرت معروف کردن آن را نداشت،توسط رسانه های ارزشی معروف شد، رسانه های انقلابی آن چیزی را می نویسند که دشمن را تقویت می کند درحالی که بسیاری فعالیت های فرهنگی در کشور انجام می شود که از دید رسانه ها غافل مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دوشنبه های خوشمزه» ازدید رسانه های انقلابی هم غافل ماند / نیازمند تبیین مجدد شاخص های زن تراز انقلاب اسلامی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..