تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WiFi Manager 2.4.3.660 – نرم افزار مدیریت وای فای

نرم افزار WiFi Manager ابزاری است که توسط آن می توانید مدیریت کاملی روی شبکه های بی سیم یا همان وایرلس داشته باشید و تنظیمات لازم را در قبال آنها انجام دهید. این برنامه می تواند اسکن کاملی روی تمامی شبکه ها داشته باشد و وای فای های در دسترس را برای مدیریت توسط برنامه فراهم کند. شما می توانید به سرعت رمز عبور گمشده وای فای خود را توسط برنامه بازیابی کنید و به راحتی اتصال خود را برقرار کنید. توانایی این برنامه در بررسی وضعیت اتصال و راه اندازی شبکه های هاستینگ بسیار عالی است و می توانید به طور کلی، مسیری که این اتصال ها صورت می گیرد را بررسی و مشاهده کنید.

با دانلود WiFi Manager می توانید اسکن کاملی روی گذرواژه های گذاشته شده روی وای فای ها داشته باشید و یک پایگاه داده بزرگ برای رمزهای بسیار ایمن استفاده کنید. کاربران می توانند جستجوهای مکانی را روی وای فای های یک منطفه انجام دهند و براساس هر IP تنظیمات لازم را صورت دهند. قابلیت همگام سازی پایگاه داده ها توسط این برنامه فراهم شده است و می توانید بسیاری از ویزگی های مفید دیگر را از این برنامه انتظار داشته باشید. از نظر ظاهری، برنامه دارای سه تم زیبا است که می توانید از آنها استفاده کنید و بنا به علاقه خود، ابزارهای مختلف را در جای درست خود قرار دهید.

کاور-WiFi-Manager

ویژگی های کلیدی نرم افزار WiFi Manager:

امکان اسکن کامل رمز عبور مربوط به وای فای ها قابلیت اتصال به AP امکان استفاده از پایگاه داده های بزرگ که شامل بیش از ۱۳۰ هزار پسوورد می شود. امکان ایجاد یک شبکه مدیریت شده AP وجود توابع جستجوی موقعیت مکانی کاربران با توجه به IP هر فرد روی نقشه پشتیبانی از سه تم کاربری زیبا توانایی مدیریت پروفایل های وایرلس قابلیت همگام سازی پایگاه داده ها بین کاربران برنامه بسیاری از ویژگی های مفید دیگر */ ]]> اسکرین-شات-WiFi-Manager اسکرین-شات-WiFi-Manager اسکرین-شات-WiFi-Manager اسکرین-شات-WiFi-Manager info

WiFi Manager allows you to manage wireless networks. Using scan feature you can quickly find your lost password for the wireless network. Also the application gets you the ability to connect, check and set up hosted networks.

WiFi Manager has many features:
Scanning passwords
The connection to the AP
Large database (~130,000 passwords)
Create a managed network (AP)
Users location search function over IP on the map
It supports three themes
The ability to management wireless profiles
Ability to synchronize databases between users of the program
And many more useful features

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 10 Insider Preview, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016

CPU: Intel Pentium /AMD Athlon or better

RAM: 200 MB

GPU (Graphics): 64 MB graphics card

Storage: 150 MB

Additional information:
Wireless network card is required for the program
Windows Server require to enable Wlan service in Server Manager Dashboard

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WiFi Manager 2.4.3.660 – نرم افزار مدیریت وای فای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..