تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Nextup TextAloud 4.0.25 – نرم افزار تبدیل متن به صدا

دانلود NextUp TextAloud نرم افزار جالب و بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان تبدیل هر گونه نوشته ای را به صوت و ذخیره آن به صورت MP3 را می دهد. این نرم افزار با استفاده از ترکیب صدا ها نوشته شما را به گونه ای پخش خواهد کرد که شما فرض می کنید یک فرد بالغ در حال خواندن متن شماست. این نرم افزار نوشته ای موجود در ایمیل ها، صفحه های وب، پیغام ها و… را می خواند. در هنگام استفاده از برنامه می توانید ریلکس باشید و به متن مورد نظر گوش فرا دهید و از خیره شدن به نوشته های ریز پرهیز کنید. این نرم افزار در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نیز می تواند مفید باشد. دانلود NextUp TextAloud از synth synth برای تبدیل متن به صدا صوتی استفاده می کند. TextAloud متن را از ایمیل، صفحات وب، گزارشات و موارد دیگر را با صدای بلند در رایانه شما می خواند.

دانلود-NextUp-TextAloud

قابلیت های کلیدی نرم افزار NextUp TextAloud:

 حالت تک مقاله و چند مقاله برای گوش دادن به مقالات در یک زمان، و یا ساخت یک لیست پخش برای بعدا گوش دادن  بارگذاری مقالات با استفاده از کلیپ بورد، اسناد واردات، کلید ها و کشیدن و رها کردن  پشتیبانی از اسناد Word، PDF و HTML  پشتیبانی از موتورهای مختلف متن به گفتار، از جمله صدای بین المللی  پشتیبانی از فایل های صوتی WAV، MP3 و WMA  نوار ابزار پلاگین برای اینترنت اکسپلورر برای گوش دادن به صفحات وب info

Convert any text into voice and MP3 for PC or download to MP3 player. TextAloud is the leading text to speech program, available with exciting premium voices (including several languages) from ATT, Cepstral and NeoSpeech for the best in computer speech for your PC. TextAloud uses voice synthesis to convert text into spoken audio. TextAloud reads text from email, web pages, reports and more, aloud on your PC. TextAloud can also save your daily reading to MP3 or Windows Media files ready for playback on your iPod, PocketPC, or even on your TV with Tivo’s Home Media Option.

سیستم مورد نیاز

Win XP/Vista/7/8/10
500 MHz or Faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) Processor
256MB RAM
1 GB Disk Space
Onboard Audio or Sound Card

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب، محتوای پوشه Crack را در محل نصب کپی نمایید. دقت داشته باشید که همیشه باید نرم افزار را از طریق فایل TextAloudMP3_Loader.exe اجرا کنید. می توانید یک شورتکات از این لودر بر روی دسکتاپ خود ایجاد نمایید. به هیچ وجه نرم افزار را از طریق شورتکات اصلی نرم افزار، اجرا نکنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Nextup TextAloud 4.0.25 – نرم افزار تبدیل متن به صدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..