تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی از نبود نظارت کافی بر فعالیت استارت‌آپ‌ها

گلایه رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به نبود نظارت کافی بر نحوه فعالیت استارتاپ‌ها

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی درباره وضعیت فعلی آژانس‌های مسافرتی درگفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باید تا شب عید منتظر ماند و دید که آیا اتفاقات خوبی برای ما رقم می‌خورد یا خیر؟ ما همچنان شاهد نوسانات ارزی هستیم، البته دوستان ما در دولت تلاش کردند بسته‌های سفر ارزان قیمت را ارائه دهند. ما هم در این راستا با بانک‌ها وارد مذاکره شدیم و تفاهم‌نامه‌هایی را در جهت پیشبرد اهدافمان منعقد کردیم، ولی به هر حال در این شرایط باید همه دست به دست هم دهیم تا این تلاش‌ها به ثمر بنشینند.

وی درادامه با بیان اینکه برای گردش چرخ صنعت گردشگری نیازمند یاری و همکاری دولت هستیم، افزود: متأسفانه دولت منهای بخش گردشگری تا به امروز همراه بخش گردشگری نبوده و استدعای ما از سازمان‌ها و دوائری مثل بیمه، سازمان تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی این است که سر میز مذاکره بیایند و کمک کنند تا دفاتر ما از این منجلاب که بی‌دلیل گرفتار شده‌اند، رهایی پیدا کنند. یکی از گرفتاری‌های ما متأسفانه سایت‌هایی است که به نام استارت‌آپ به آن‌ها مجوز داده شده است. ما اعتقادی به این نوع سایت‍‌ها نداریم. صنعت گردشگری ما ۳۰ تا ۴۰ سال پیش دانش‌بنیان بوده و با سیستم اینترنت و کامپیوتر کار می‌کرده. این صنعت بلیت‌های سفر را از همین راه به فروش می‌رساند و از همان زمان از امکانات الکترونیکی بهره‌مند بود. اما الان حمایت به ناحق از چند سایت که مشخص نیست از داخل حمایت می‌شوند یا از خارج؛ باعث ریزش ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از پرسنل دفاتر خدمات مسافرتی شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تصریح کرد: ما از مسئولان می‌خواهیم کمک کنند تا از خطر سایت‌هایی که به بدنه صنعت گردشگری صدمه می‌زنند، جلوگیری شود. البته مدتی است که در این خصوص بارها هشدار داده‌ایم اما به نظر می‌رسد که نوشدارو پس از مرگ سهراب سودی ندارد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی از نبود نظارت کافی بر فعالیت استارت‌آپ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..