تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر مخالف برگزاری دیدار سوپرجام ایتالیا

مسئولان شبکه بین اسپورت قطر مخالفت رسمی خود از برگزاری دیدار سوپرجام ایتالیا در عربستان را اعلام کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف العابدینی مدیر شبکه جهانی بین اسپورت که حق پخش دیدار سوپرجام ایتالیا میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان را خریداری کرده است با ارسال نامه‌ای به مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرده تا این دیدار خارج از خاک کشور عربستان سعودی برگزار شود.

قطری ها خواستار تغییر محل برگزاری سوپر جام ایتالیا شدند

گفتنی است عربستان سعودی بار‌ها از این شبکه تلویزیونی دزدی کرده است و حتی در جریان دیدار‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز این موضوع قابل مشاهده بود. در حال حاضر قرار است تا سازمان تجارت جهانی این دزدی عربستانی‌ها را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

چهار نکته قابل توجه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

شجاعی:در بهترین شرایط روحی قرار داریم/ برای تمام رقبا احترام قائل هستیم

توپ توافق کی‌‎روش با کلمبیا به زمین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش افتاد

انتهای پیام/

دزدی تلویزیونی عربستانی کار دستشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر مخالف برگزاری دیدار سوپرجام ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..