تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تمرین تیم ملی ویتنام پیش از دیدار مقابل ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ویتنام پیش از بازی مقابل ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در زمین ورزشگاه آل نهیان برگزار شد.

نکته جالب توجه این بود که به غیر از یک گزارشگر و یک عکاس ویتنامی هیچ یک از خبرنگاران این کشور برای پوشش خبری تمرین شاگردان پارک هانگ سئو در این محل حضور نداشتند.

آخرین تمرین تیم ملی ویتنام پیش از دیدار مقابل ایران برگزار شد

یکی از عکاسان حاضر در این محل حوله‌ای را روی سر خود انداخته بود به شکلی که از دور شباهت زیادی با یک زن داشت.

بازیکنان ویتنام ابتدا در گوشه‌ای از زمین بدن هایشان را گرم کردند، اما سه دروازه‌بان ویتنامی تمریتات بدنی را زیر نظر مربی و با توپ پیگیری کردند.

پاسکاری‌های ۲ به ۲ بخش بعدی تمرین ویتنام بود.

پارک هانگ سئو در دقایق ابتدایی تمرین با مدیر تیم ویتنام صحبت می‌کرد و دستیارانش روند تمرین را زیر نظر داشتند.

با توجه به کوتاهی قامت بیشتر بازیکنان ویتنام به نظر می‌رسید تمرکز آن‌ها برای دیدار با ایران روی حرکات سرعتی معطوف شده است.

آخرین تمرین تیم ملی ویتنام پیش از دیدار مقابل ایران برگزار شد

پس از ۱۵ دقیقه خبرنگاران و عکاسان با دستور ناظر AFC محل تمرین ویتنام را ترک کردند تا پارک هانگ سئو تمرینات تاکتیکی که برای شاگردانش در نظر گرفته بود اجرا کند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ویتنام فردا ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تمرین تیم ملی ویتنام پیش از دیدار مقابل ایران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..