تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ماجرای نامه لو رفته از باشگاه استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماجرای این نامه جنجالی اما چه بود؟ استقلال که در ابتدای فصل با جدایی جباروف و تیام روزهای سختی گذراند، به جای شان رفت سراغ گرو و نویمایر . دو بازیکنی که یک میلیون دلاری خرج روی دست آبی ها گذاشتند. آنها پیشنهادهای مربی استقلال بودند اما پیشنهادهای شفر به عکس تیام ، این بار خوب نشدند و جواب ندادند . برای همین زود برگشتند و مرجوع شدند. 
بعد از این اتفاق تصمیم باشگاه بر این شد که ده بازیکن خوب خارجی را شناسایی و به کادرفنی معرفی کند تا شفر از میان شان گزینه ای انتخاب کند. یکی از این جمع می شد مهاجم پاراگوئه ای ۱۹۳ سانتی متری که پیشتر در مکزیک آقای گل هم شده است.
قرارداد پیشنهادی استقلال به عنوان آفر اولیه ۴۸۰ هزار دلار برای یک سال و نیم بود اما این بازیکن رقمی دو برابری برای فکر کردن به پیشنهاد ایرانی داشته و قبل از افشای نامه کل ماجرا منتفی شده بود اما یکباره این نامه از دل باشگاه لو رفت تا کل برنامه تیم مدیریتی برای مشارکت فنی در انتخاب بازیکن خارجی نقش بر آب شود!

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ماجرای نامه لو رفته از باشگاه استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..