تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش میزان تعهدات فارغ‌التحصیلان فوق تخصصی پزشکی

قائم‌مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، از کاهش میزان تعهدات فارغ‌التحصیلان دوره‌های فوق تخصصی پزشکی خبر داد.


به گزارش سایت پی ان یو نیوز به نقل از وزارت بهداشت، دکتر اسماعیل ایدنی با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد انگیزه برای متخصصین جهت ورود به رشته‌های فوق‌تخصصی و ایجاد توازن و تعادل متناسب بین‌رشته‌ای، طرح تقلیل دوره‌ تعهدات فارغ‌التحصیلان دوره‌های فوق‌تخصصی توسط دبیرخانه‌ شورای آموزش پزشکی و تخصصی تهیه و پس از طرح در شورا به کمیسیون عالی تعهدات ارجاع شد و در نهایت به تصویب کمیسیون عالی تعهدات وزارت بهداشت رسید.

قائم‌مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: بر اساس این مصوبه، میزان تعهدات کلیه‌ فارغ‌التحصیلان دوره‌های فوق تخصصی (به استثناء پذیرفته‌شدگان با سهمیه‌ مناطق محروم و اعضای هیئت علمی) به مقدار طول مدت تحصیل (یک برابر) کاهش یافت. این قانون همچنین پذیرفته‌شدگان دوره‌های بعد، شاغلین به تحصیل و افرادی که در حال انجام تعهدات هستند را شامل می‌شود.

ایدنی تصریح کرد: در خصوص افرادی که در حال سپری کردن دوره‌ ‌تعهدات هستند، پایان مدت آن با هماهنگی دانشگاه محل تعهد است تا اخلالی در کار دانشگاه‌ها ایجاد نشود و امکان جایگزینی افراد در سال تحصیلی آینده فراهم بشود.

قائم‌مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با تاکید مجدد بر قانون عدالت آموزشی، از عدم شمول این مصوبه برای افرادی که از طریق سهمیه‌ مناطق محروم  پذیرفته‌ شده‌اند خبر داد و یادآور شد: افرادی که از این سهمیه استفاده کرده‌اند همچنان به ۳ برابر مدت تحصیل، متعهد به خدمت هستند.

ایدنی با بیان اینکه از دیگر استثنائات این مصوبه، میزان تعهدات افرادی است که با استفاده از سهمیه‌ اعضای هیئت‌ علمی در آزمون دوره‌های فوق‌تخصصی پذیرفته شده‌اند گفت: اعضای هیئت علمی که در آزمون فوق‌تخصصی از سهمیه‌ مذکور استفاده کرده‌اند و پذیرفته شده‌اند شامل این مصوبه نمی‌شوند و مدت تعهداتشان تابع احکام مربوطه و توافق اولیه‌ای است که با دانشگاه محل تحصیل داشته‌اند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

    هرگونه سوال و دریافت مشاوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکتری) مدارس و دانشگاه ها (تیزهوشان،نمونه دولتی،سراسری، دانشگاه آزاد،علمی کاربردی و پیام نور) با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت 9099071375 (سراسر کشور)- تماس از تلفن ثابت 9092305784 (در تهران)- تماس از طریق موبایل همراه اول: 99221106

پاسخگویی کارشناسان سامانه ندای مشاور 24 ساعته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش میزان تعهدات فارغ‌التحصیلان فوق تخصصی پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..