تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#شهید_باشید | روایت اخیر سردار سلیمانی از جمله‌ی همیشگی شهیدکاظمی +فیلم

روایت اخیر سرلشکر قاسم سلیمانی از جمله‌ی همیشگی شهیدکاظمی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حاج‌احمد کاظمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جزو اولین کسانی بود که به سپاه پاسداران پیوست و در جریان عملیات بیت‌المقدس، فرماندهی تیپ نجف اشرف را بر عهده داشت. این شهید والامقام پس از جنگ نیز به عنوان فرمانده نیرو هوایی سپاه اقدامات مؤثری نسبت به ارتقای سطح کیفی نیروی هوایی از جهت سازمان و ساختار انجام داد و برای نخستین بار نیروی هوایی سپاه را مجهز به هواپیمای جت پشتیبانی نزدیک سوخو ۲۵ نمود و سازمان هلی‌کوپتری سپاه را با خرید بالگردهای میل ۱۷ تجهیز کرد.

وی همچنین در این سمت با واحد موشکی هوافضای سپاه پاسداران ایران نیز ارتباط داشت و شهید حسن طهرانی مقدم را در توسعه پروژه‌های موشکی بالستیک همراهی می‌کرد. وی سرانجام در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۸۴ مصادف با روز عرفه در سانحه هوایی سقوط هواپیمای  در نزدیکی ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید احمد کاظمی بسیار مورد توجه و علاقه سردار قاسم سلیمانی بود و از دوستان صمیمی و همرزم وی در هشت سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شد. صفحه اینستاگرامی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روایت اخیر وی از جمله همیشگی شهید کاظمی را با کپشن «#شهید_باشید، روایت اخیر سرلشکر قاسم سلیمانی از جمله‌ی همیشگی #شهید_کاظمی. ۹۷/۳/۱۷» منتشر کرد. در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#شهید_باشید | روایت اخیر سردار سلیمانی از جمله‌ی همیشگی شهیدکاظمی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..