تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین درمان برای بسیاری از بیماری‌ها چیست؟

بهترین درمان برای بسیاری از بیماری‌ها چیست؟به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در رساله ذهبیه فرموده‌اند: برای خاموش کردن آتش صفرا در بدن خود هر روزه مقداری از خوراکی که خنک و رطوبی است میل کنید، به بدن خود استراحت بدهید، کمتر حرکت کنید و چیزهائی که دیدن آن‌ها شما را خوشنود می‌کند، بسیار نگاه کنید.

همان طور که در گذشته گفته شد اختلالات مزاج و بیماری‌های بدن منحصر به کمبود ویتامین‌ها و تسلط میکروب‌ها نیست و درمان آن‌ها منوط به متوقف کردن و کشتن میکروب‌ها باشد، بلکه شرایط دیگری از خارج و داخل در تأمین احتیاجات بدن و سلامتی تن لازم است.

بر فرض که ریشه همه اختلالات و امراض، کمبود ویتامین‌ها باشد دلیلی بر آن نیست که ویتامین‌ها و املاح لازم در بدن ما منحصر به همان مقدار است که در مواد غذایی اکتشاف گردیده، علاوه بر آن دلیلی نیز در دست نیست که کسری‌های بدن ما فقط از راه دهان و شکم تأمین شود بلکه با دلایل روشن ثابت شده است که چشم، گوش و بینی، حس ذائقه و لامسه و تمام نمایش‌های وجودی ما از هر جانب تغذیه را جذب می‌کنند.

قسمتی از کسری‌های بدن را حواس ما تأمین می‌کنند و شاید همین محسوسات موجب شوند که بدن ما سهمی از املاح و ویتامین‌های لازم خود را بسازند، بسیار دیده شده کسانی که دچار اختلالات عصبی و فکری شده اند با شنیدن بعضی از الحان خوش و چیز‌های زیبا مداوا شده اند، دیدن مناظر خوب و سبزه و آب بهترین درمان طبیعی برای خیلی از امراض است.

منبع: قدس آنلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین درمان برای بسیاری از بیماری‌ها چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..