تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتلاي بيش از يک ميليون ايراني به «صرع»

ابتلاي بيش از يک ميليون ايراني به «صرع»

خبرگزاري آريا – رئيس انجمن مغز و اعصاب ايران با بيان اينکه در حال حاضر يک ميليون و سيصد هزار نفر در کشور ما مبتلا به بيماري صرع هستند، گفت: از اين تعداد ۴۰۰ هزار نفر مقاوم به درمان هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا از فارس، حسين پاکدامن در نشست خبري پانزدهمين کنگره بين المللي صرع اظهار داشت: صرع بيماري است که در صورتي که زود تشخيص داده شود عوارض آن کاهش پيدا مي‌کند و کيفيت زندگي بيمار افزايش خواهد يافت.
وي ادامه داد: در کشورهاي اروپايي و آمريکا هزينه زيادي صرف تحقيقات و درمان بيماران مبتلا به صرع مي شود اما در کشور ما توجه زيادي در خصوص تحقيقات براي تشخيص و درمان اين بيماران نمي‌شود.
پاکدامن با بيان اينکه در حال حاضر يک ميليون و سيصد هزار نفر در کشور ما مبتلا به بيماري صرع هستند گفت: از اين تعداد ۴۰۰ هزار نفر مقاوم به درمان هستند.
رئيس انجمن مغز و اعصاب ايران آمار بالاي تصادفات رانندگي در کشور يکي از علل اصلي ابتلا به بيماري صرع دانست و گفت: آمار مبتلايان به صرع در کشور ما دو تا سه برابر کشورهاي در حال پيشرفت است.
دارو اصلي‌ترين روش درمان بيماران مبتلا به صرع
در ادامه اين نشست خبري، داريوش نسبي طهراني موسس و مدير عامل انجمن صرع ايران در خصوص وضعيت داروهاي اين بيماران توضيح داد: درمان بيماران مبتلا به صرع با يکديگر متفاوت است اما اصلي ترين روش درمان اين بيماران روش‌هاي دارويي درماني است بايد توجه داشته باشيم که بيمار مبتلا به صرعي که داروي خاصي از يک شرکت را مصرف مي‌کند اگر دارويش تغيير کند ممکن است که حملات ناشي از صرع دچار شود.
نسبي طهراني با بيان اينکه در حال حاضر برخي از داروهاي بيماران مبتلا به صرع با کمبود مواجه هستند، توضيح داد: بايد توجه داشته باشيم که بيماران مبتلا به صرع شديدترين وابستگي به داروها را دارند و اگر فردي يک ساعت ديرتر دارو مصرف کند دچار تشنج خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتلاي بيش از يک ميليون ايراني به «صرع»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..