تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت مامور وظيفه شناس پليس غرب استان تهران هنگام ماموريت

مامور وظيفه شناس پليس غرب استان تهران هنگام ماموريت پليسي در شهريار به شهادت رسيد.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما / معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي غرب استان  تهران گفت : ستوان يکم اسد خزايي به همراه گروهي از ماموران پاسگاه رزکان که از تعقيب وگريز خودروي پليس و خودروي سارقان در مسير باغستان به شهريار مطلع شده بود براي مسدوکردن راه سارقان در ميدان نماز مستقر شد .
سرهنگ مهدي سرپناه افزود : سارقان که با خودروي پژو در حال فرار بودند اين مامور وظيفه شناس را زيرگرفتند و به شدت مصدوم کردند .
وي با بيان اينکه اين حادثه ساعت 22دوشنبه به وقوع پيوست گفت : اين مامور به سرعت به بيمارستان شهريار منتقل شد اما بامداد امروز به دليل شدت جراحات ، به درجه رفيع شهادت نائل آمد .
براساس اين گزارش پيکر مطهر اين شهيد والامقام صبح شنبه از مقر ستاد فرماندهي غرب استان تهران تشييع خواهد شد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت مامور وظيفه شناس پليس غرب استان تهران هنگام ماموريت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..