تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکدشت رتبه اول کشور در کشت گلخانه ای

وزیر جهاد کشاورزی که برای بازدید از چند طرح کشاورزی به شهرستان پاکدشت سفر کرده بود در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا وسیما ضمن اعلام این خبر گفت: امسال هم  ۲۸۰ هکتار گلخانه به وسعت گلخانه‌های استان تهران افزوده شده و این استان با ۳ هزار و ۴۰۰ هکتار کشت گلخانه‌ای که عمدتا در شهرستان‌های پاکدشت، ورامین و پیشوا مستقر هستند، هم  از نظر وسعت و هم از لحاظ توسعه گلخانه‌ای رتبه نخست کشور را دارد.

محمود حجتی افزود: با توجه به استقبال کشاورزان از این نوع کشت و از طرف دیگر با توجه به اشتغال زایی بالا، ارزش افزوده محصولات گلخانه‌ای و صرفه جویی فوق العاده‌ای که در مصرف آب دارد امیدواریم هم در پاکدشت و هم در کل کشور کشت گلخانه‌ای توسعه پیدا کند.

وی به تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری، تلاش و پشتیبانی‌هایی که در سطح ملی است منابع مورد نیاز برای نهاده‌های کشاورزی تامین شده و بازرگانان و تجار هم از گوشه و کنار با روش‌های مختلف مشغول تامین این نهاده‌ها هستند که عمدتا ذرت، کنجاله و سویا است.

حجتی افزود:این اجازه را به شرکت پشتیبانی امور دام دادیم که ۴۵۰ هزار تن نهاده‌ها را از محل ذخائر راهبردی که داریم تزریق کنند تا بعدا به مرور زمان جایگزین کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی از یک واحد پرورش شتر مرغ نیز در شهرستان پاکدشت بازدید کرد و گفت: با توجه به عرصه‌های طبیعی که ما داریم و ارزش افزوده بالایی که شترمرغ دارد به نظر می‌رسد که تلاش در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد و ما در زمینه پرورش شترمرغ در فضای آزاد فوق العاده می‌توانیم در کشور کار کنیم.

حجتی امروز در پاکدشت از مزرعه ۵۰۰ هکتاری زیتون در بخش شریف آباد و شهرک گلخانه‌ای گلفام در روستای فیلستان نیز بازدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکدشت رتبه اول کشور در کشت گلخانه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..