تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسر خدمت و پاداش سربازان برای ازدواج و تولد فرزند

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/10/20 شناسه خبر: 1447601

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد؛

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین یکی ازموضوعات موثر در افزایش غیبت مشمولان متاهل را عدم اطلاع از کسرخدمت فرزند و خدمت درمحل سکونت همسردانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علیرضا عزیزیان در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: در سال های گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و فرمانده معظم کل قوا با اعطای ۵ تسهیلات جدید به سربازان متاهل موافقت کرد .

وی با اشاره به مهمترین این تسهیلات تصریح کرد : کسانی که مشمول خدمت سربازی شده‌اند و متاهل می باشند می توانند دوران خدمت سربازی خود را نزدیک به محل سکونت خود سپری کنند .

معاون نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان قزوین در ادامه افزود : سربازانی که متاهل می باشند پس از ۲ ماه آموزش در محل سکونت همسر ،خدمت خود را سپری خواهند کرد و به ازای هر فرزند شامل ۳ماه کسری خواهند شد .

عزیزیان در پایان بیان داشت : بر اساس قوانین تعیین شده حقوق و حتی مرخصی سربازان متاهل و دارای فرزند با سربازان مجرد متفاوت است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسر خدمت و پاداش سربازان برای ازدواج و تولد فرزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..