تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی رانندگان بجنوردی به فعالیت دوباره تاکسی های اینترنتی

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1397/10/20 شناسه خبر: 1447573

تعداد زیادی از رانندگان آژانس بجنورد در اعتراض به فعالیت تاکسی های اینترنتی که مجوز خود را به طور مستقیم از وازرت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده اند در مقابل ساختمان استانداری خراسان شمالی تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، چند ماهی از ورود تاکسی های اینترنتی به بجنورد می گذرد، تاکسی هایی با مدیریت هایی خارج از استان و جذب راننده از بین افرادی که فاقد گواهی نامه پایه دو و استعلامات لازم هستند، اعتراض راننده ها را در پی داشته است.

بعد از ورود این تاکسی ها برای اینکه شهروندان بتوانند از خدمات نوین و تکنولوژی جدید استفاده کنند حدود دوماه است که دفاتر آژانس ها، زیر نظر دو شرکت تعاونی فعالیت جدید خود را در قالب اینترنتی با نرم افزاری  کاملا بومی بجنورد تهیه کردند و بحث درخواست تلفن 4 رقمی به مجموعه اضافه شده تا افرادی که فاقد اینترنت هستند، بتوانند با تماس با این شماره،  درخواست تاکسی داشته باشند و هدف از این طرح بهره گرفتن از رانندگان بجنوردی مورد تایید تاکسی رانی بود.

فعالیت  تاکسی های اینترنتی با مدیران گاها خارج استانی ،  کام راننده آژانس های بجنورد را تلخ کرده است و با این ادعا که در این تورم و گرانی ها دخلشان جوابگوی خرج شان نیست و این تاکسی ها نان آن ها را آجر کرده اند، خواستار حمایت مسئولان از راننده های آژانس ها شده اند.

طی هفته گذشته با ورود دستگاه قضایی استان تاکسی های اینترنتی بجنورد پلمپ شدند و رانندگان با آسودگی خاطر مشغول به فعالیت شدند اما این آرامش طولی نکشید و دفاترتاکسی های اینترنتی فعالیت دوباره خود را از سر گرفتند و این اقدام تجمع رانندگان شهر را مقابل درب استانداری خراسان شمالی به همراه داشت.

یکی از رانندگان حاضر در تجمع گفت: از ساعت 9 صبح تعداد زیادی از رانندگان در مقابل درب استانداری حضور داریم تا به مشکل ما رسیدگی شود، الان که ساعت 11 است حتی یک نفر از مسئولین به میان ما نیامده تا درد ما را بشنود.

وی ادامه داد:  ما براساس کرایه های مصوب در تاکسیرانی فعالیت می کنیم در حالی که این تاکسی های اینترنتی که پلمپ شده بودند با دریافت مجوز دوباره از وزارت صمت با کرایه های نیم بها فعالیت می کنند و بازار کار ما را راکد کرده اند.

یکی دیگر از رانندگان در ادامه گفت: من در طول این چند روز تنها 50 هزار تومان کار کردم و نمی توانم خرج روزانه زندگی ام را بدهم.

تعدادی دیگر از رانندگان گلایه داشتند که چطور برای کسب مجوز فعالیت زیر نظر سازمان تاکسی رانی با مشکلات زیادی مواجه شدیم ولی الان این تاکسی ها که اکثرا از رانندگان دو شغله یا مجرد استفاده می کنند مورد تایید قانون قرار گرفته و نان ما را آجر کرده اند.

رحمانی 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی رانندگان بجنوردی به فعالیت دوباره تاکسی های اینترنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..