تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفاف سازی تخصیص ارز رسمی برای تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکی

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

برگزاری نشست مشترک مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و انجمن‌های علمی تخصصی دندانپزشکی/ تشریح فرآیند‌های تخصیص ارز رسمی برای تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکیه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درباره نشست مشترکی که با حضور انجمن‌های علمی تخصصی دندانپزشکی برگزار شد، گفت: براساس درخواست انجمن‌های دندانپزشکی مبنی بر شفاف سازی فرآیند تخصیص ارز برای تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکی، جلسه‌ای برگزار شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید براینکه رویکرد وزارت بهداشت تبیین فرآیند‌های تخصیص ارز برای تامین مواد و ملزومات پزشکی و دندانپزشکی به صورت شفاف و روشن است، عنوان کرد: معیار ما برای تخصیص ارز برای تامین تجهیزات پزشکی، مصوبه دولت مبنی بر تخصیص ارز به کالا‌ها و ملزومات پزشکی ضروری است، یعنی این ارز برای تامین دستگاه‌ها و ملزومات غیرضروری پزشکی اختصاص نمی‌یابد.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درباره فرایند تخصیص ارز به کالا‌ها و تجهیزات دندانپزشکی ضروری تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته تخصیص ارز که در اداره کل تجهیزات پزشکی تشکیل می‌شود، لیست کالا‌های ضروری دندانپزشکی به صورت پیش نویس تهیه شد و به انجمن‌های تخصصی دندانپزشکی، دبیرخانه آموزش تخصصی دندانپزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت ارسال و اظهار نظر‌ها جمع آوری شد. با جمع بندی نظرات، فهرست مواد و ملزومات ضروری دندانپزشکی که مشمول تخصیص ارز رسمی هستند، نهایی و در سایت منتشر شد.

مسائلی اظهار کرد: مواد و تجهیزات دندانپزشکی که مشمول تخصیص ارز رسمی هستند نیز باید براساس قیمتی که مبنای محاسباتی نرخ ارز رسمی است، قیمت گذاری شده و به فروش برسند، این فرآیند‌ها در سامانه توزیع انجام می‌شود و تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان نیز امور مربوط به تامین مواداولیه و ملزومات دندانپزشکی و همچنین محاسبات و تسویه حساب‌ها را در این سامانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفاف سازی تخصیص ارز رسمی برای تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..