تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم «عمار»

آغاز آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم «عمار»به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم «عمار» پنجشنبه ۲۰ دی در محل سینما فلسطین  با پخش کلیپی از روند برگزاری جشنواره  آغاز شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره، برگزیدگان بخش‌های داستانی و مستند در موضوعات جنگ نرم و جبهه فرهنگی، بیداری اسلامی و اربعین، ملت قهرمان، جنگ اقتصادی، مدافعان حرم، نقد درون گفتمانی و تاریخ سیاسی، معرفی و از آن‌ها قدردانی می‌شود.

پاسداشت سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» نیز از دیگر برنامه‌های اختتامیه است.

بهرامی پدر معنوی شهیدان مدافع حرم صدرزاده و عفتی به صحنه آمد و گفت: روزی دیو کثیفی آمد و با کنار زدن قاجار، رضا خان ملعون را آورد و پس از مدتی با خفت از کشور گریخت. استعمار در سرزمین ما به دین و خانواده مان حمله کرد. با حمله به حجاب بانوی ایرانی و کیان مقدس روحانیت به درون خانواده ایرانی نفوذ کرد.

وی افزود: پیشرفت انقلاب اسلامی نه نجات ایران بلکه نجات فلسطین، سوریه و عراق است و من مطمئن هستم که همه کشورهای جهان به دست امام زمان (عج) نجات پیدا خواهند کرد.

وی با بیان خاطره‌ای از دوران استعمارگری آمریکا در ایران، اظهار کرد: من از برادران عزیزم در این کار مقدس فیلمسازی خواهش دارم رویدادهای قبل از انقلاب را به تصویر بکشند تا مردم و نسل جدید با آن دوران آشنا شوند. این وظیفه عمار است که چنین رویداد ها را به نمایش بگذارد.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت فعلی فیلم سازی عنوان کرد: برای ما فیلم درست کردند به نام "مارمولک" و بعد از آن تا یک مدتی هر روحانی که در خیابان بود آن را با انگشت نشان می‌داند و تمسخر می‌کردند. الان هم فیلمی به اسم "هزارپا" جانبازان عزیز را به تمسخر گرفته است.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم «عمار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..