تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«معکوس» را برای ادای دین به سینما و پدرم ساختم

کیمیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

«معکوس» را برای ادای دین به سینما و پدرم ساختمپولاد کیمیایی کارگردان «معکوس» که با این فیلم در بخش نگاه نو سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره ساخت این اثر به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:سینما یک عنصر وارداتی است و من  برای شروع کار در ساخت «معکوس» سعی کردم اصل و پایه سینما که همان بخش کلاسیک است را رعایت کنم.

وی افزود: شخصیت‌ها و قاب بندی‌ها به لحاظ گرامری برای من مهم بود که بر اساس سینمای کلاسیک باشد، اما باید روحیات جامعه امروزی که با ریتم تند زندگی می‌کنند و حوصله آن‌ها پایین است را هم  در نظر می گرفتم یعنی تلفیقی از سینمای کلاسیک که پایه و اساس سینماست و ریتم تندی که مخاطب آن را پس نزد.

کیمیایی بیان کرد: سختی کار در ساخت فیلم‌های سینمایی این روز‌های دنیا به وجد آوردن روحیات و احساسات و عاطفه سخت  آدم هاست که نتیجه رویارویی آنها با مسائل تراژدی و دشوار است.

کارگردان «معکوس» گفت: یکی دیگر از کار‌های سخت من در تولید «معکوس» ارائه اثر از سوی کسی است که کنار کارگردانی بزرگ مانند مسعود کیمیایی بازیگری را آغاز و حالا کارگردانی را تجربه می‌کند این یعنی بالا رفتن توقع مخاطبان و ادای دین من به سینما و پدرم که امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد.

وی بیان کرد: فیلمنامه‌ای با نام «لکنت» داشتم که جریانی ماورایی، فضایی فلسفی و سوررئال داشت و محوریتش زن بود، اما تصمیم گرفتم در اولین گام آن را نسازم، چون می‌خواستم اولین فیلم در فضای جامعه باشد؛ آدم‌ها را درست تعریف کنم و بخش سرگرم کننده و دوست داشتنی آن به دور از فضای کمدی حفظ شود.

این کارگردان درباره بازیگران «معکوس» بیان کرد: گروه بازیگران فیلم من توانا و استخوان دار هستند. بین مخاطبان وجهه‌ خوبی دارند و دستمزدشان معقول و حرفه‌ای بود که این مسائل باعث شد بقیه هزینه‌هایی که قرار بود صرف یک بازیگر شود صرف کیفیت فیلم شود، البته سوء تفاهم برای بازیگران پیش نیاید، چون همه در نوع خود قابل احترام هستند و هرکدام توانایی خاص خودشان را دارند.

کیمیایی در پایان گفت: سعی کردم فیلم سینمایی «معکوس» که اثری سخت است را با امکاناتی که در ایران داشتم بسازم امیدوارم مخاطبان دوست داشته باشند و اگر نقد منصفانه‌ای وجود دارد آن را قبول می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««معکوس» را برای ادای دین به سینما و پدرم ساختم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..