تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی: من و سردار اما به فکر آقای گلی نیستیم/کی‌روش برای چیدن ترکیب سردرد دارد

ایران در بازی اول جام خوش درخشید و خیلی ها از ستاره‌های تیم ملی تعریف و تمجید می کنند. یکی از بازیکنانی که در این مسابقه غیر قابل مهار به نظر می‌رسید، مهدی طارمی بود. او دو گل زد و در مجموع نمایش دل انگیزی در زمین مسابقه داشت. وقتی با مهدی طارمی گفت و گو را شروع کردیم یک لحظه سامان قدوس هم کنارمان بود و به خاطر همین ناخواسته یاد سوپر گلی افتادیم که این بازیکن زد. به همین خاطر مصاحبه را از همان گل شروع کردیم و در نهایت به شادی گلش در بازی یمن رسیدم. در آن بازی مهدی عدد 6 را جلوی دوربین نشان داد و بعضی ها به اشتباه فکر کردند او دارد برای استقلالی ها کری می خواند ولی مهدی هدفش این بود که از سعید عزت اللهی یاد کند. هافبک دفاعی تنومند تیم ملی به خاطر مصدومیت این جام را از دست داد و مهدی و سایر بازیکنان معتقدند جای او خالی است. 

*مهدی، سامان عجب گل زیبایی به یمن زد. 
بله، گل سامان به نظرم عالی بود. عالی هم بازی کرد. البته همه تیم واقعا عملکرد خوبی داشتند. 
*مهدی خط حمله تیم ملی خیلی آتشین به نظر می رسد. خط دفاعی هست که بتواند جلوی این خط دفاع بایستد؟ 
ببنید ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. واقعا کی‌روش سردرد و سرگیجه دارد که چه کسی را در ترکیب تیم‌ملی بگذارد. او مجبور است یک تعداد بازیکنان را داخل زمین بگذارد. واقعا کار آقای کی روش برای انتخاب ترکیب سخت است. البته این را بگویم در تیم ما واقعا مهم نیست چه کسی بازی کند. مهم این است که تیم موفق باشد. حتی بازیکنی هم که روی نیمکت باشد، به تیم‌ملی انرژی مثبت می‌دهد. همه بازیکنان چه آنها که در زمین هستند و چه آنها که روی نیمکت می خواهند تیم ملی برنده باشد و این نشان از اتحاد و همدلی ما دارد. 
مهدی دو گل مقابل یمن زدی. هوادارانت را خیلی خوشحال کردی. در این مدت تحت فشار هم بودی. البته بعضی ها اعتقاد داشتند واقعا این فشارها منصفانه نبوده است. شاید یکجورهایی نشان دادی تحت فشار بهتر عمل می کنی...
اینکه من تحت فشار باشم یک چیز طبیعی است. در فوتبال هرکسی نظری دارد. من فقط می توانم کار خودم را انجام دهم. تا جایی هم که بتوانم همیشه تلاش می کنم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. انشالله بتواند روند خوبی را که دارم ادامه دهم. دوست دارم برای تیم ملی مثمرثمر باشم و بهترین بازی‌ها را انجام دهم. 
مهدی خیلی ها در ایران برداشت شان این بود که زدن 5 گل به یمن یعنی خط و نشان کشیدن برای آسیا. نظر تو در این باره چیست؟ واقعا خط و نشان کشیدیم؟
نه من اینطوری فکر نمی کنم. برای کسی خط و نشان نکشیدیم. ما در این جام بازی به بازی جلو می رویم و هر چه داریم برای قهرمانی و برای ایران می گذاریم که انشالله موفق باشیم. خدا را شکر اولین بازی را با نتیجه خوبی تمام کردیم. همانطور که می دانید همیشه بازی های اول در تورنمنت ها خیلی مهم است. خدا کند برده های تیم ملی همینطور پشت سر هم ادامه داشته باشد. 
تو و سردار در خارج از زمین رابطه خوبی دارید. این رابطه به داخل زمین هم کشیده شده و یکجورهایی غیرقابل مهار به نظر می رسید. 
خب من و سردار در بیرون از زمین رقابت خیلی زیادی داریم که اثر این رفاقت را داخل زمین هم می بینیم. می دانیم از هم چه می خواهیم. به قول معروف با نگاه مان می دانیم باید چه کار کنیم و چطور در زمین همکاری داشته باشیم. این یکی از نقاط مثبت در تیم ماست و اکثر بازیکنان آنقدر به هم نزدیک هستند که در زمین مسابقه هم خیلی راحت کنار هم بازی می کنند. 
دو گل در اولین بازی زدی. سردار هم خیلی خوب بود. امیدوارمان کردید که آقای گل یکی از بچه های ما شود.
هدف همه ما این است که تیم موفق باشد. من و سردار آزمون دنبال آقای گلی نیستیم ولی چه بهتر که یکی از ایران آقای گل رقابت های جام ملت ها شود. 
تیم ما در این سال ها پیشرفت خوبی داشته و انصافا در این دوره شایسته قهرمانی هستید. به قول تو چه بهتر که آقای گل هم از ایران باشد. 
ببینید قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است ولی ما بازی به بازی جلو می رویم و اصلا تمرکزمان را روی چیزهای دیگری نمی گذاریم. الان فقط داریم به بازی ویتنام فکر می کنیم. این مسابقه هم برای ما حکم یک فینال را دارد. دیدید که مقابل عراق این تیم چقدر سخت شکست خورد. نمی خواهیم از همین اول کار بگوئیم ما قهرمان هستیم و جام مال ایران است، بلکه می خواهیم پله پله جلو برویم. دوست نداریم در این باره حرف بزنیم بلکه دوست داریم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم. 
این شادی گل تو هم ابتدا کمی جنجال درست است. بعدا همه فهمیدند برای سعید عزت اللهی بوده است.

بله فکر کنم دیگر پی ام من و سعید را همه دیدند. من قبل از مسابقه به او گفتم اگر گل بزنم به یاد تو خواهم بود. سعید برای این تیم خیلی زحمت کشید. می شد که در جمع ما باشد ولی به هر حال مصدوم شد و مصدومیت هم جزئی از فوتبال است. خواستیم با آن حرکت بگویم که سعید در قلب ما هستی و در یاد مائی. امیدوارم که سعید موفق باشد و برایش کلی دعا می کنم تا انشالله زودتر برگردد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی: من و سردار اما به فکر آقای گلی نیستیم/کی‌روش برای چیدن ترکیب سردرد دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..