تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحولات برجسته و مهم امیرکبیر در کمتر از ۴ سال +اینفوگرافیک

تحولات امیرکبیر در کمتر از ۴ سال +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میرزا تقی‌خان فراهانی مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در دوره ناصرالدین‌شاه قاجار بود. وی در طول مدتی که منسب صدراعظمی ایران را بر عهده داشت، خدمات بسیار زیادی ارائه کرد.

یکی از مهمترین خدمات امیرکبیر رشد علم در کشور بود. وی برای تربیت دانشمندان ایرانی اقدام به تأسیس مدرسه دارالفنون نمود. از دیگر خدمات امیرکبیر می‌توان به مبارزه با استعمار اشاره کرد؛ چراکه در دوران صدارت امیرکبیر هیچ قراردادی به نفع استعمارگران امضا نشد.

یکی از گفته‌های معروف امیرکبیر این است که «ایران نباید بازار فروش کالاهای خارجی باشد، بلکه باید اساس اقتصاد مملکت را بر تهیه این کالاها در داخل کشور مبتنی نمود.» یکی دیگر از سیاست‌های مهم امیرکبیر نیز مقابله با پارتی‌بازی بود. امیرکبیر روابط را بر ضوابط ترجیح نمی‌داد و برای مبارزه با آن مقابل ناصرالدین شاه هم ایستادگی می‌کرد.

تحولات امیرکبیر در کمتر از ۴ سال +اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحولات برجسته و مهم امیرکبیر در کمتر از ۴ سال +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..