تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری به بهانه سفر زیارتی/ مخفیگاه متهمان را شناسایی کنید + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، با اشاره به انتشار تصویر دو جاعل عناوین دولتی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: متهمان با سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان حج و زیارت و اداره اوقاف و امور خیریه و عناوین مشابه، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

رئیس پایگاه پنجم  پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهمان با اجاره چند ماهه دفاتری در قسمتهای مختلف شهر به ویژه مناطق مرکزی و غربی تهران، اقدام به راه‌اندازی دفاتر تحت پوشش خدمات مسافربری کرده و به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات و حج عمره از متقاضیان ،پول و سایر مدارک لازم دریافت می‌کردند.

وی تصریح کرد: این متهمان پس از گذشت چندین ماه، دفاتر خود را تعطیل و در جای دیگر اقدام به افتتاح دفتر می‌کردند.

دولتخواه با بیان اینکه تاکنون حدود 40 نفر از شکات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه و با تشکیل پرونده علیه این دو کلاهبردار اعلام شکایت کرده‌اند، گفت: هماهنگی لازم برای انتشار چهره بدون پوشش متهمان برای شناسایی مخفیگاه و محل سکونت آنها  با بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 10 تهران انجام شده است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محلهای تردد آنها دارند، خواست هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 63957778 در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

وی یادآور شد: به شهروندان متقاضی سفر به اماکن مقدس خارج از کشور توصیه می‌شود پس از مراجعه به سایت رسمی حج و زیارت و انتخاب دفاتر و موسسات دارای مجوز رسمی این سازمان، نسبت به ثبت‌نام و واریز پول به حساب این شرکتها اقدام کرده و این نکته مهم را مدنظر داشته باشند که صرف انتشار آگهی تبلیغاتی در جراید و فضای مجازی یه منزله قانونی بودن فعالیت شرکتها نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری به بهانه سفر زیارتی/ مخفیگاه متهمان را شناسایی کنید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..