تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد در محدوده حرم رضوی تنها با اخذ مجوز امکان پذیر است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری مشهد:

ایجاد مناطق مختلف برای ناوگان حمل و نقل بار درون شهری/ تردد در محدوده مرکزی و اطراف حرم تنها با اخذ مجوز امکان پذیراستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مختاری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری مشهد با اشاره به جزئیات این طرح گفت: براساس این طرح، تردد در محدوده قرمز شهر که شامل محدوده مرکزی و معابر اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) است تنها با اخذ مجوز از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری مشهد امکانپذیر است.


وی افزود: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در محدوده زرد، حدفاصل محدوده قرمز تا رینگ بزرگراهی از ساعت ۱۱ الی ۱۵ و ۱۸ الی ۲۲ ممنوع و تردد در محدوده سبز خارج از رینگ بزرگراهی از ساعت ۱۸ الی ۲۲ ممنوع و در بقیه ساعات به شرط داشتن مجوز‌های تردد امکان پذیر است.


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی حین تخلیه و بارگیری و توقف وسایل نقلیه باری اقدام به ایجاد ایستگاه‌های تخلیه بار شده است تصریح کرد: در این راستا تاکنون ۷۰ ایستگاه تخلیه بار در سطح شهر مشهد احداث شده است.


مختاری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب خرابی زودرس روسازی معابر و تحمیل خسارت به پل‌ها می‌گردد، اضافه‌بار انواع وسایل نقلیه باری نسبت به بار مجاز است، که دراین راستا با نظارت هر چه بیشتر از تخریب زیرساخت‌های شهری ناشی از اضافه بار وسایل نقلیه بار جلوگیری خواهد کرد.


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری مشهد گفت: این سازمان در راستای نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار درون شهری هم‌اکنون با ۱۰ خودروی بازرسی بر فعالیت‌های حوزه حمل و نقل بار نظارت می‌کند.


انتهای پیام// ز. م


اضافه بار یکی از مهم‌ترین دلایل خرابی زودرس روسازی معابر و خسارت به پل‌ها است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد در محدوده حرم رضوی تنها با اخذ مجوز امکان پذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..