تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌های معاند در تلاشند تصویر غلطی از ۴۰ سالگی انقلاب نشان دهند/ ایران در اوج استقلال و آزادی قرار دارد

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/20 شناسه خبر: 1447560

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و روبه جلو حرکت می‌کند و هر روز سیلی بزرگی به امریکا می‌زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سردار محمدرضا نقدی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهدای ۱۹دی که جرقه های انقلاب را زدند و در راه آزادی و استقلال جان فشانی کردند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: سالروز عملیات کربلای ۵ را هم گرامی میداریم که یکی از مهمترین عملیات‌ها در دفاع مقدس بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عظمت رسیدن انقلاب به ۴۰سالگی به اندازه خود انقلاب اهمیت دارد چراکه حفظ پیروزی از به دست آوردن آن مهمتر و سخت تر است.

این مسئول ابراز کرد: هیچ انقلابی نتوانست دوام بیاورد و بسیاری هم در همان اوایل پیروزی به انحراف کشیده شده و از بین رفتند اما امروز ما انقلابی داریم که بر تمام مبانی و اصول ایستاده است.

نقدی بیان کرد: باید ۴۰سالگی انقلاب را به بزرگی جشن بگیریم چراکه انقلاب اسلامی در حالی به ۴۰سالگی رسیده است که در اوج و اقتدار است.

وی افزود: مهمترین و بزرگترین دستاوردهای انقلاب به طور کامل و بدون نقص حفظ شده است؛ما امروز آزادترین و مستقل ترین کشور در دنیا هستیم.

نقدی عنوان کرد: مردم سالاری بی نظیر در جمهوری اسلامی حاکم است چراکه تمام امور و اداره کشور در دست ملت است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم سالاری در جمهوری اسلامی در اندازه‌ای است که ولایت فقیه در حاکمیت به انتخاب و رای مردم احترام می‌گذارد و از اختیارات خود می‌گذارد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و روبه جلو حرکت می‌کند و هر روز سیلی بزرگی به امریکا می‌زند.

این مسئول ابراز کرد: مشکلاتی هم که امروز وجود دارد به خاطر ضعف مدیریتی خود مدیران است که با تلاش و اصلاح امور بدون شک حل می‌شود.

نقدی تصریح کرد: پیشرفت‌های ملت ایران در سایه استقلال و آزادی شگفت انگیز بوده است؛ بعضی‌ها می‌خواهند این دستاوردها را کوچک نشان دهند اما دروغ بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تمام رشته های صنعتی جزو ۲۰کشور جهان هستیم و در زمینه علمی رتبه ۵۳ دنیا را داشتیم که امروز شانزدهمین کشور جهان هستیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما در این ۴۰سال یک لحظه بدون توطئه نداشتیم و این فهرست پایان ندارد؛ در جنگ ۸ساله امریکا انواع توطئه‌ها و برنامه‌ها را علیه ایران اجرا کرد.

وی افزود: در عرصه تروریست تمام دشمنان تا جایی که می‌توانستند وارد عمل شدند اما تمام این‌ها شکست خورد؛ تهاجم فرهنگی به راه انداختند اما با وجود میلیاردها هزینه شکست خورد.

نقدی بیان کرد: شهادت طلبی در نسل امروز همچنان در جریان است و این نشان دهنده شکست تهاجم فرهنگی دشمن است.

این مسئول گفت: امریکا امروز ۲۲هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و ۱۰۰۰میلیارد دلار کسری بودجه دارد؛ امریکای امروز را با دیروز مقایسه کنید.

وی یادآور شد: امریکا مخفیانه و چراق خاموش به عراق می‌آید و این ابرقدرت در حال افول است و دارای یک اقتصاد ورشکسته، سیاست شکست خورده و فرهنگی پوچ است و هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تنها ابزار امریکا امروز رسانه است که این جسد متحرک را سرپا نشان می‌دهد؛ رسانه‌های معاند و دشمنان با تبلیغات منفی درصدد سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

وی بیان کرد: در اوج ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دشمن می‌خواهد تصویر غلطی را نشان دهد؛ امروز رسانه ها در خط مقدم هستند و نباید منفعل عمل کنند.

نقدی تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید بزنگاه‌ها را تشخیص دهند و در این جنگ نابرابر رسانه ای پیروز میدان شوند.

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌های معاند در تلاشند تصویر غلطی از ۴۰ سالگی انقلاب نشان دهند/ ایران در اوج استقلال و آزادی قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..