تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت رفتار همدلانه

ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند. اکثر متخصصان ارتباطات بخش اصلی (و گاه تمام) مسئولیت ارتباط موثر را بر عهده‌ی ارسال کننده‌ی پیام می‌گذارند. البته این به معنای انکار اهمیت نقش دریافت‌کننده نیست، بلکه تاکیدی بر این امر است که فرستنده‌ی پیام‌ها، مسئولیت دارد از تمام توان خود برای افزایش اثربخشی ارتباط استفاده کند.

برترین ها: ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند. اکثر متخصصان ارتباطات بخش اصلی (و گاه تمام)‌ مسئولیت ارتباط موثر را بر عهده‌ی ارسال کننده‌ی پیام می‌گذارند.

البته این به معنای انکار اهمیت نقش دریافت‌کننده نیست، بلکه تاکیدی بر این امر است که فرستنده‌ی پیام‌ها، مسئولیت دارد از تمام توان خود برای افزایش اثربخشی ارتباط استفاده کند و به سادگی بی‌توجهی یا بی‌دقتی مخاطب را به بهانه‌ای برای کاهش اثربخشی ارتباط تبدیل نکند.

در این سری برنامه به همت احسان یزدان‌پناه مربی توسعه فردی و سازمانی که پیش تر با ایشان آشنا شده اید، قصد داریم شما را بیشتر با این مهارت مهم یعنی برقراری “ارتباط موثر” آشنا کنیم و موانع و تکنیک های آن را خدمتتان آموزش دهیم. لطفا مثل همیشه ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت رفتار همدلانه

قسمت های قبلی مهارت های ارتباط موثر:

مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت سوال پرسیدن

مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت‌های غیر کلامی

مهارت‌های ارتباط موثر؛ گوش کردن فعال

مهارت‌های ارتباط موثر؛ موانع ارتباط موثر کدامند؟

مهارت‌های ارتباط موثر؛ ارتباط موثر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت رفتار همدلانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..