تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای چک برگشت خورده مالک متمول تراکتورسازی چیست؟

علت برگشت خوردن چک ۵۰ میلیون تومانی زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مشخص شد.

ماجرای چک برگشت خورده مالک متمول تراکتورسازی چیست به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتورسازی مدتی پیش برای حل  مشکلات مالی تیم نود ارومیه چک 50 میلیون تومانی به مسئولان این باشگاه اهدا می کند اما امروز خبر رسید که این چک برگشت خورده است. 

یک منبع آگاه از تبریز بیان کرد که این چک اهدایی باشگاه تراکتورسازی به باشگاه نود ارومیه قبل از موعد مقرر چک به علت مشکلات تیم ارومیه ای خرج شده بود اما به دلیل کم بودن پول در این حساب فرد دیگری که غیر از مسئولان باشگاه نود ارومیه است چک را برگشت زده است. به هر حال این موضوع باعث ناراحتی طرفین شده چرا که چک اهدایی بوده است و اگر با یک تماس تلفنی هماهنگ می شد این مشکل پیش نمی آمد.  

به هر حال باید منتظر ماند تا ببینیم  زنوزی مالک تراکتورسازی  چه واکنشی  درباره چک برگشت خورده اش نشان می دهد. 

بیشتربخوانید:

تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرد

بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در راه است

گزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات مشخص شدند

انتهای پیام/ 

چک مالک متمول تراکتورسازی برگشت خورد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای چک برگشت خورده مالک متمول تراکتورسازی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..