تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فرم مشت کردن دست‌تان به شخصیت‌تان پی ببرید + تست روانشناسی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آنها تست روانشناسی است.

زبان بدن در فاش کردن شخصیت آدم‌ها نقش کلیدی بازی می‌کند و در این بین برخی خصوصیات فیزیکی افراد نکاتی جالب از شخصیت آن‌ها را شناسایی می‌کند.

در این بخش نیم نگاهی داریم به نحوه مشت کردن دست، پیش از آنکه مطالب مربوط به این تست را بخوانید دست‌تان را مشت کنید و یکی از مدل‌های زیر را انتخاب کنید.

شخصیت شناسی از روی نحوه مشت کردن دست افراد

A- اگر هنگام مشت کردن انگشت شست روی بند انگشت دوم قرار می‌گیرد: فردی اجتماعی هستید و خیلی سریع دوست پیدا می‌کنید، با این حال به همه اعتماد ندارید. علاقه‌ای بسیار زیاد به شرکت در جشن‌ها و مجالس عمومی ندارید. بیشتر دوست دارید برای خود اهدافی تعیین کرده و برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گیرید. بسیار کاری هستید و دوست دارید هر کاری را به صورت تمام و کمال انجام دهید تا از نتیجه کار راضی باشید. در زندگی خصوصی دوستانی بسیار دارید، اما همه آن‌ها مورد اعتماد شما نیستند. در زندگی عشقی کمی بدبین هستید و می‌ترسید وارد رابطه‌ای شوید که در آن شکست بخورید. با وجود قلب بزرگ و مهربانی که دارید و توانایی‌های زیادی که دیگران در شما سراغ دارند، خودتان به توانایی‌های خود شک دارید و به همین دلیل در اکثر موارد موفق نیستید.

B- اگر هنگام مشت کردن انگشت شست روی بند سوم انگشت قرار می‌گیرد: فردی بسیار مهربان هستید و همیشه دوست دارید به اطرافیان در شرایط سخت کمک کنید. به راحتی می‌توانید از خواسته‌های خود بگذرید. از این خصوصیت شما سوء استفاده‌هایی زیاد می‌شود با این حال شما همیشه سعی دارید با قلبی باز همچنان به دوستان‌تان یاری برسانید. اخلاق خوب و شوخ طبیعی شما سر زبان‌هاست. هیچ اتفاقی را جدی نمی‌گیرید و به راحتی از آن می‌گذرید. در زندگی زناشویی به دنبال همسری حساس و صادق هستید. همسری که بفهمد شما دوستش دارید و علاقه‌اش را به شما نشان دهد. شما نیز در نشان دادن علاقه‌تان به همسر دریغ نمی‌کنید، اما دوست ندارید این کار را جلوی جمع انجام دهید.

C- شست دستتان را در مشت‌تان مخفی می‌کنید: شما فردی بسیار اجتماعی هستید که اطرافتان از دوستانی شاد و خوش‌بین پر شده است. بسیار گرم و صمیمی هستید. شخصیت خوب شما افراد مختلفی را به سمت‌تان جذب می‌کند. با وجود شخصیت بیرونی که شما را خوش‌خلق نشان می‌دهد از نظر دورنی فردی بسیار مضطرب هستید و نیاز به فردی دارید تا حامی و مشاور شما باشد. مهربانی ذاتی شما خصوصیتی است که باعث می‌شود به راحتی گول بخورید.

برای آنکه ناامید نشوید بهتر است بین افراد صادق و افرادی که نیات بد دارند تفاوت قائل شوید. در زندگی عشقی فردی رمانتیک هستید، روابط سالم و پایدار را دوست دارید و ترجیح می‌دهید مدتی زمان بگذرد تا بتوانید شریک زندگی‌تان را بهتر بشناسید. به سادگی عذرخواهی دیگران را قبول می‌کنید؛ موضوعی که گاه در عشق یا دوستی گاه به شما صدمه می‌زند. بد نیست در روابط تان کمی سیاست داشته باشید و در برخی شرایط سخت بگیرید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فرم مشت کردن دست‌تان به شخصیت‌تان پی ببرید + تست روانشناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..