تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان نتایج کمیسیون نقل و انتقالات تخصصی پزشکی

اطلاعیه زمان اعلام نتایج کمیسیون نقل و انتقالات تخصصی پزشکیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فارغ التحصیلان رشته‌های تخصصی پزشکی که فرم کمیسیون رسیدگی به موارد خاص را در سایت تکمیل کرده‌اند جهت آگاهی از آرا صادره کمیسیون از ساعت ۱۵ مورخ ۹۷/۱۰/۱۹ با استفاده از شماره نظام پزشکی خود از طریق سایت از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

تذکرات مهم:

۱- از اعلام نتیجه کمیسیون به صورت حضوری وهمچنین تماس تلفنی معذوریم.

۲- زمان صدوراحکام متخصصینی که با درخواست ایشان موافقت بعمل آمده است اول بهمن ماه سالجاری خواهد بود.

۳- متخصصین محترمی که با درخواست آنان موافقت به عمل نیامده ملزم به تداوم خدمت در محل‌های تعیین شده قبلی بوده و به دلیل حجم بالای کار و عدم امکان پاسخگویی از مراجعه حضوری به گروه نیروی انسانی بیمارستانی و تخصصی خودداری فرمایند.

۴- کلیه پزشکان متخصص که با درخواست آنان موافقت بعمل آمده است ملزم به خدمت در محل فعلی تا پایان دی ماه سال جاری می‌باشند و در صورت غیبت رای موافقت آنان کان لم یکن اعلام می‌گردد.

۵- متخصصین محترمی که با درخواست آنان موافقت به عمل آمده است در پایان دی ماه جاری درخواست کتبی ممهور به مهر نظام پزشکی خود را مبنی بر ارائه تعهد جهت شروع به کار ظرف یک هفته پس از صدور حکم در محل خدمت جدید، به شماره فاکس ۸۸۰۹۰۱۷۲ ارسال نموده و ۴۸ ساعت پس از آن جهت شروع به کار با معاونت درمان محل خدمت جدید تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

نتایج کمیسیون نقل و انتقالات تخصصی پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان نتایج کمیسیون نقل و انتقالات تخصصی پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..