تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نمایشگاه گروهی «هنرمندان معاصر» در باغ موزه قصر

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی با عنوان «هنرمندان معاصر» در زمینه‌های عکس و نقاشی در باغ موزه قصر افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که در ۲ بخش استادان و هنرمندان جوان برگزار خواهد شد، آثار هنرمندان جوان در کنار آثار استادانی، چون رسول اولیازاده، شاهین آروین، رضا رحیمی لسکو، احمد طالبی، رحیم نوه‌سی و حسین هادی پوربروجنی به نمایش گذاشته می شود.

افتتاح نمایشگاه گروهی «هنرمندان معاصر» در باغ موزه قصر

هدف از برپایی همزمان نمایشگاه استادان و هنرمندان جوان این است که مخاطبان بتوانند حاصل کار نسل‌های مختلف هنر‌های تجسمی را مقایسه کنند و به تشابهات و تفاوت‌ها پی ببرند. ضمن اینکه قرار گرفتن نام‌های شناخته شده در کنار نام هنرمندان جوان باعث دیده‌شدن بهتر کار‌های نو و پیشرفت هر چه بیشتر هنرمندان جوان در این زمینه می‌شود.

نمایشگاه «هنرمندان معاصر» روز جمعه ۲۱ دی ساعت ۱۵ در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر افتتاح می‌شود و تا روز چهارشنبه ۲۶ دی ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نمایشگاه گروهی «هنرمندان معاصر» در باغ موزه قصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..