تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای درگیری خیابانی دانش آموزان در شیراز چه بود؟

ماجرای درگیری خیابانی دانش آموزان در شیراز چه بود؟/یک نفر کشته شد سرهنگ  کاووس محمدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: امروز چهارشنبه تعدادی از دانش آموزان در خارج از دبیرستان ارسنجانی شیراز با یکدیگر درگیر شدند که یکی از دانش آموزان به ضرب چاقو کشته شد.

وی افزود: در این خصوص سه نفر تاکنون دستگیر شده اند.

 سرهنگ محمدی ادامه داد: دستگیر شدگان دبیرستانی هستند و تحقیقاتی در این رابطه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: توضیحات مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز در خصوص قتل دانش آموز شیرازی 

حسن همتی مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، گفت: ساعت ۸:۵۴ دقیقه صبح امروز با اعلام گزارش چاقو خوردگی یک جوان ۱۷ ساله به سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله امدادگران در کمترین زمان ممکن به محل حادثه واقع در ۳۵ متری مقعر فلکه خاتون اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش تکنسین های فوریت های پزشکی و عملیات احیای قلبی ریوی این جوان به بیمارستان قلب الزهرا منتقل شد که متاسفانه در حین مسیر فوت کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات درگیری خیابانی دانش آموز در شیراز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای درگیری خیابانی دانش آموزان در شیراز چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..