تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خراسان رضوی نخستین روز کاری خود رابا ادای احترام به شهدا آغاز کرد

آغاز کار استاندار خراسان رضوی با ادای احترام به شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت رضا ، در منزل شهید کاوه با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.


وی در جریان این برنامه و دیدار تصریح کرد: بر خود واجب دانستم که در نخستین روز کاری و خدمتگزاری به مردم خطه خراسان رضوی بار دیگر با شهدا تجدید میثاق می‌کنم و قول دهم تمام تلاش خود را برای آبادانی این سرزمین و تداوم فعالیت‌های و اقدامات سایر استانداران برای حرکت در مسیر آبادانی وپیشرفت به کار بندم.


استاندار خراسان رضوی گفت: مردم و ملت ما در ۴ دهه گذشته برای دفاع از انقلاب و کشور پایمردی‌ها کردند و بدون چشم داشت مالی و خالصانه برای دفاع از کشور همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص نهادند.

رزم حسینی افزود: جانبازان و آزادگان ایثار‌ها و فداکاری‌ها کردند و از جان خود گذشتند تا این سرزمین مسیر تعالی و ارتقا را طی کند.


وی با تاکید بر اینکه مسئولان در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید تلاش و خدمت کنند، تصریح کرد: در تداوم مسیر نسلی که برای سربلندی و عزت این ملت و کشور به شهادت رسیدند، باید همه بضاعت و توان خود برای خدمت و پیشرفت استان به میدان آوریم.

انتهای پیام//ع.ع

تجدید میثاق استاندار با شهدا در اولین روز کاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خراسان رضوی نخستین روز کاری خود رابا ادای احترام به شهدا آغاز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..