تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور از عزم ایران برای پرتاب ۲ ماهواره ایرانی خبر داد

رئیس جمهور از عزم ایران برای پرتاب ۲ ماهواره ایرانی خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی کشور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از عزم ایران برای پرتاب ۲ ماهواره داد و نوشت: امروز در مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی زمانی که ریاست محترم جمهوری از عزم ایران برای ارسال ۲ ماهواره ایرانی به فضا خبر دادند، باعث شور و هیجان میان حاضرین شد و این مسئله مورد تشویق قرار گرفت.

همواره انگیزه و علاقه‌مندی جامعه نسبت به توسعه زیرساخت‌های فضایی و حمایت از آن یکی از مهمترین ارکان امیدبخشی و تشویق جامعه فضایی در توسعه زیرساخت‌های فضایی و تلاش وافر برای فراهم کردن بستر اشتغال و افزایش رفاه اجتماعی بودن است ما به این انگیزه‌های قوی اعتقاد داریم و به آن ارج می‌گذاریم.

رئیس جمهور از عزم ایران برای پرتاب ۲ ماهواره ایرانی خبر داد

انتهای پیام/

پست اینستاگرام رئیس سازمان فضایی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور از عزم ایران برای پرتاب ۲ ماهواره ایرانی خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..