تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از یک میلیون مبتلا به صرع در ایران/ شیوع صرع در ایران ٣ برابر اروپا و آمریکا

یک میلیون و ٣٠٠ هزار مبتلا به صرع در ایران داریم/ شیوع صرع در ایران ٣ برابر اروپا و آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس انجمن مغز و اعصاب ایران در نشست خبری پانزدهمین کنگره صرع ایران با اشاره آمار مبتلایان به صرع در ایران گفت: در ایران ابتلا به صرع در مردان و زنان تفاوتی ندارد و یک میلیون و ٣٠٠ هزار مبتلا به صرع در ایران داریم که ۴٠٠ هزار نفر مبتلا به صرع مقاوم هستند و شیوع صرع در ایران ٣ تا ۴ برابر اروپا و آمریکا و ٢ تا ٣ برابر کشور‌های پیشرفته است.

پاکدامن افزود: از نظر آماری با تولید ژنریک دارو تفاوت قیمتی بالا بین داروی برند و ژنریک به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: ۱۵ میلیارد دلار هزینه تشخیص و درمان صرع می‌شود و در اروپا هزینه داروی بیماران مبتلا به صرع ۲۶۰۰ یورو و در ایران حدود ۶۰ دلار است.

رئیس پانزدهمین کنگره صرع گفت: به زودی یک داروی صرع که مشابه خارجی آن وارد کشور می‌شود و به دلیل انتقال ارز واردات آن به کشور دچار مشکل شده بود، به تولید داخل می‌رسد و نمونه ایرانی آن با قیمت بسیار کمتر از مشابه خارجی و با همان کیفیت وارد بازار می‌شود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از یک میلیون مبتلا به صرع در ایران/ شیوع صرع در ایران ٣ برابر اروپا و آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..