تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آباد

لزوم ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آبادبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آباد تاکید شد.

در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش هم افزایی و تعامل دو مجموعه برای بالندگی برنامه‌های حوزه کودکان و نوجوانان، بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در جنوب بوستان نوروز تاکید شد.

حجازی با اشاره به ظرفیت اراضی عباس آباد اظهار داشت: با توجه به خانواده محور بودن برنامه‌های فرهنگی عباس آباد، می‌توان با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که متولی رسمی کشور در حوزه کودکان است به ایجاد چنین نگرش و رویکردی اهتمام ویژه داشت.

وی با اعلام آمادگی بر هم افزایی بیشتر دو مجموعه بر لزوم اجرای برنامه‌های تخصصی برای خانواده‌ها و کودکان تاکید کرد.

 فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت و بستر آماده اراضی عباس آباد همچنین موقعیت جغرافیایی این مجموعه در تهران و دسترسی راحت خانواده‌ها به اراضی گفت: در کنار اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در اراضی، حضور استارت آپ‌های حوزه کودکان و ارائه خدمات تخصصی به کودکان در عباس آباد می‌تواند به ارتقای کیفی فعالیت‌های این حوزه کمک کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: یکی از کمبود‌های حوزه فرهنگی در بخش کودکان فقدان هم افزایی و مشارکت‌های نهاد‌های فرهنگی است که امیدوارم با همکاری و مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شاهد اتفاقات مطلوب برای کودکان کشور باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..