تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دالیچ: دوست دارم عربستان یا امارات قهرمان شود

۸۱۸۲۴۰

۳۰۴ بازدید

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از دو تیمی سخن به میان آورد که دوست دارد یکی از آنها قهرمان جام ملت های آُسیا شود.

ایسنا: به نقل از eldport، زلاتکو دالیچ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد و در جام جهانی توانست دست به تاریخ سازی بزند و برای نخستین بار کروات‌ها را به فینال جام جهانی برساند.

دالیچ برای تماشای جام ملت های آسیا به امارات سفر کرده است. او درباره این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود، گفت: در جام جهانی روسیه هواداران عربستانی حمایت زیادی از من کردند. آنها طوری تیم من را تشویق می‌کردند که انگار کروات هستند. من روزهای بسیار خوبی را در عربستان پشت سر گذاشته‌ام و خودم را مدیون هواداران این کشور می‌دانم. دوست دارم که جام قهرمانی به یکی از دو کشور عربستان و امارات برسد.

به گزارش ایسنا، دالیچ یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در تیم امارات است. او رابطه بسیار خوبی هم با برانکو دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دالیچ: دوست دارم عربستان یا امارات قهرمان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..