تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه هوشمندی که محیط زیست را نجات می‌دهد

دستگاه هوشمندی که محیط زیست را نجات می‌دهدبه گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

گروهی از دانشجویان دانشگاه همدان و در پارک علم و فناوری این دانشگاه موفق به تولید اولین دستگاه تفکیک زباله هوشمند در کشور شده‌اند.

این دستگاه تفکیک زباله هوشمند می‌تواند زباله‌های  فلزی، شیشه‌ای،  پلاستیکی و  چوبی را از یکدیگر تفکیک کند و در راستای حفاظت از محیط زیست قدم بردارد .

به گفته محققان این پروژه، دستگاه هوشمند تفکیک زباله دارای نمایشگری است و در آن نمایشگر برنامه‌ای مخصوص برای تفکیک زباله‌ها  قرار گرفته است.

در کمتر از چند دقیقه زباله‌های خود را تفکیک کنید

مدیر این پروژه در گفتگو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر یک از افراد می‌توانند انواع زباله‌ها اعم از چوبی، فلزی، شیشه‌ای و پلاستیکی را در داخل این دستگاه قرار داده سپس برنامه خاص و زمانبندی مخصوصی را به این دستگاه بدهند تا بر اساس آن برنامه زباله‌ها تفکیک شوند.

 وی ادامه داد: برای مثال اگر بخواهید زباله‌های چوبی را از  زباله‌های فلزی جدا کرد باید برای این دستگاه برنامه‌ای  خاص را تدوین کرده و در کمتر از چند دقیقه شاهد زباله‌های تفکیک شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه هوشمندی که محیط زیست را نجات می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..