تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: نه تنها شلاق شکنجه، بلکه شلاق بر آبرو هم آیت‌الله هاشمی را از پای درنیاورد/ تا نظام هست هاشمی هست

حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی عنوان کرد: به مناسبت دومین سالگرد شخصیت بلندی اینجا هستیم که بر گردن همه ما ملت، انقلاب ، عزت ایران و نو اندیشی اسلامی حق بزرگی دارد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی در زندگی‌اش همواره بالاتر از جایگاهی بود که قرار داشت، گفت: آن روز که در قم یک طلبه جوان پر شور بود به فکر این بود که از قلم حوزه استفاده کند و مجله‌ای را منتشر کند شاید این زمان منتشر کردن مجله امر عادی باشد اما در آن زمان این گونه نبود که اگر کسی مقاله‌ای بنوسید که بگویند روزنامه‌نویس، اگر کسی سخنرانی و یا مقاله‌ای می‌نوشت می‌گفتند. منبری. او از آغاز نضهت اسلامی از یاران امام بود.

روحانی تاکید کرد:‌ اگر کسی در دوران انقلاب اسلامی درباره مکتب اسلامی می‌نوشت او درباره سردار قجر امیرکبیر نوشت، آن روزی که کسی کمتر به فکر منطقه بود او درباره فلسطین نوشت. او اموالش را بخشید و هیچ شلاقی او را از پای در نیاورد ، نه تنها شلاق ساواک و شکنجه، بلکه شلاق بر آبرو هم نتوانست او را از پای دربیاورد . کسی در این موقعیت نباشد نمی‌تواند درک کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز این جا هستیم تا بگویم هاشمی.زنده است، مکتب، صبر، تحمل و استقامت هاشمی می‌ماند. آن چه که آرزوی او برای ملت ایرانی بود سربلندی و عزت بود  که تحقق می‌باید. تا ایران هست هاشمی هست. تا نظام هست هاشمی هست. آخرین بار ملت ایران هاشمی را در خیابان انقلاب بدرقه کردند تا انقلاب و خیابان انقلاب هست، هاشمی می‌ماند.

214219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: نه تنها شلاق شکنجه، بلکه شلاق بر آبرو هم آیت‌الله هاشمی را از پای درنیاورد/ تا نظام هست هاشمی هست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..